Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cainiao de la Alibaba se asociază cu DHL pentru a instala dulapuri cu ridicare personală în Polonia

DHL eCommerce Solutions, specialistul în logistică de comerț electronic al grupului Deutsche Post DHL, și Cainiao Network, compania globală de logistică inteligentă și divizia de logistică a grupului Alibaba, au încheiat un parteneriat prin care compania germană ar urma să achiziționeze o parte din titlurile de capital ale filialei Cainiao din Polonia.

Scopul parteneriatului este de a îmbunătăți calitatea și viteza de livrare din Polonia în condițiile în care 40% dintre consumatori preferă, în prezent, să poată ridica de la punctele de livrare bunurile pe care le-au comandat. În prima fază, cele două companii plănuiesc să investească 60 de milioane de euro pentru a instala dulapuri cu ridicare personală în întreaga țară, cu aspirația de a forma una dintre cele mai mari rețele de puncte de acces din Polonia.

În viitorul apropiat, utilizatorii vor beneficia de această tranzacție, deoarece atât DHL, cât și Cainiao vor unifica rețeaua poloneză de 1.200 de lockere pe care intenționează să o extindă în locații cheie în viitor, potrivit unui comunicat.

În ultimii ani, Cainiao și-a înființat un hub regional în Liege, Belgia și centre de sortare pe principalele piețe din Europa. Acest lucru fiind completat de o rețea de dulapuri pentru colete în Polonia, Spania și Franța pentru a oferi o experiență logistică mai eficientă și fără întreruperi în întreaga Europă.

Ambiția supremă este de a construi cea mai importantă rețea de lockere din Polonia cu o acoperire perfectă a primei și ultimei mile, adăugându-se la rețeaua deja extinsă operată de DHL în Europa, totalizând peste 90.000 de puncte de acces.

„Polonia este una dintre piețele de comerț electronic cu cea mai rapidă creștere din Europa. Prin unirea forțelor cu Cainiao, ne vom consolida poziția de furnizor de colete de încredere și vom crea o rețea extinsă de lockere de ultimă generație. În acest fel, putem oferi clienților noștri o experiență de expediere și mai bună, pe lângă opțiunile noastre de livrare la domiciliu existente.”,

a declarat Pablo Ciano, CEO DHL eCommerce Solutions.

„Cainiao se străduiește să contribuie la dezvoltarea unui ecosistem logistic sustenabil prin aprofundarea cooperării noastre cu partenerii noștri locali. Ne bucurăm că am găsit un partener atât de puternic și bine stabilit care ne împărtășește viziunea. Prin combinarea expertizei ambelor companii în domeniul logisticii, tehnologiei și comerțului electronic aspirăm să oferim servicii superioare clienților noștri și să creăm o experiență de cumpărături online de neegalat pentru consumatori.”,

a precizat William Xiong, Chief Strategy Officer și Director General al Regiunilor Europa și SEA la Cainiao Network.

Articole similare

Ad