Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Dezvoltatorul polonez Scallier urmează să deschidă două parcuri de retail în România

Parcurile de retail din Vaslui (9.975 mp GLA) și din Moșnița (8.500 mp GLA) fac parte din al cincilea proiect și al șaselea livrat de Scallier, unul dintre cei mai dinamici investitori în parcuri de retail mici și mijlocii pe piața românească.

Ambele proiecte sunt în cea mai mare parte deja închiriate, iar pentru spațiul rămas liber negocierile sunt în curs de desfășurare. Parcul de retail din Vaslui urmează să se deschidă pentru clienți în luna mai a acestui an, în timp ce deschiderea unității din Moșnița este planificată pentru toamnă, potrivit unui comunicat.

De asemenea, în locația din Vaslui se vor deschide noi magazine, precum Sinsay, New Yorker, Hervis, TEDi, Pepco, KiK, Sportisimo, ZOO Center și Pizzeria Rimmini, iar în Moșnița clienții se vor putea bucura de DM Drogerie, TEDi, Fressnapf, Sportisimo, Numero Uno, Animax, Xpress sau de clubul de fitness Clever Fit.

Wojciech Jurga, Managing Partner la Scallier și responsabil pentru dezvoltarea companiei în România, a mărturisit că vor pregăti și alte proiecte în țară pe care le vor anunța în curând, ca urmare a creșterii cererii de spații de retail de calitate.

„Ne așteptăm la mult interes din partea chiriașilor pentru aceste locații, anterior primisem semnale clare din partea acestora cu privire la căutarea unui spațiu cu parametri specifici, însă interesul ne-a depășit așteptările. Acest lucru demonstrează cererea mare din partea lanțurilor, care este creată de nevoile consumatorilor români.”,

a declarat Ana Tudor, responsabilă cu închirierea de spații Scallier în parcurile de retail din România.

„Cererea consumatorilor pentru cumpărături de calitate și convenabile este în creștere. De asemenea, clienții din orașele mai mici se așteaptă la locații comerciale bine gândite, care să le satisfacă cea mai mare parte a nevoilor pentru produsele sau serviciile necesare. Noi implementăm facilitățile noastre ca elemente ale unor destinații comerciale mai mari, care includ și oferta unor magazine, precum Lidl sau Kaufland. Crearea unui astfel de centru comercial într-un oraș mai mic răspunde, de obicei, pe deplin nevoilor comunităților locale.”,

a precizat Adrian Aleman, director de dezvoltare la Scallier.

Articole similare

Ad