Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Clienții cu experiență nu caută în primul rând cel mai mic tarif de transport

În 2022 Araisa Group a reușit să transpună în tarife costurile mai mari cu șoferii, iar pentru motorină are, de cinci ani, contracte cu clauză care permite modificarea automată a tarifului în funcție de prețul combustibilului. Ceea ce a dus la o cifră de afaceri cu 10% mai mare în 2022 și la un profit, de asemenea, în creștere.

În schimb în 2023 toți clienții au cerut reduceri de tarife, în medie cu 15%, adică mai mult decât ieftinirea motorinei, „dar nu am acceptat. Și nici nu am pierdut clienți sau comenzi, deoarece ei știu ce le pot oferi. Poate alți transportatori le propun tarife mai mici, dar fac daune de sute de mii de euro. Însă cred că numai clienții care sunt mai noi pe piață se uită mai ales la preț. Cei cu experiență știu că mai bine plătesc cu 100 de euro în plus, dar nu au bătaie de cap din cauza transportatorului“, explică directorul general al firmei, Cristian Horvath.

Acesta este de părere că un ansamblu cu prelată nu poate merge cu un tarif mediu mai mic de 1,30 de euro/km, iar unul cu semiremorcă având temperatură controlată cu mai puțin de 1,40 de euro/km.

Articole similare

Ad