Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Trucks incepe sa-si cristalizeze segmentul de clienti

Dupa doi ani de reorganizare a retelei de vanzari si de reinnoire a intregii game de autovehicule, Renault Trucks a inceput sa fie tot mai apreciat de clienti, „ceea ce se vede si in cota de piata”, spune cu mandrie Sigurd Wandel, director general Volvo Group Romania, care sustine ca organizatia locala a investit in mai multe unitati demo pe care le-a oferit clientilor pentru a-i convinge de calitatile noilor modele de camioane produse in Franta.
 

„Clientii Renault Trucks beneficiaza de un raport calitate/pret foarte bun si o mentenanta facila prin intreaga retea de service Volvo/Renault. Ne dorim rezultate mult mai bune, pe masura performantelor noilor game de camioane, dar sunt fericit sa vad ca facem pasi inainte, sa vad ca sunt clienti care incearca Renault si se reintorc la acest brand.”
De asemenea, echipa de vanzari a fost crescuta pentru a putea acoperi cat mai bine teritoriul intregii tari.
Un rol important pentru promovarea brandului Renault l-a avut anul acesta si competitia pentru soferi Optifuel Challenge. In finala din Portugalia, unul dintre concurentii romani, proprietarul firmei Costi Trans, a ocupat locul al patrulea, performantele determinandu-i pe angajatii acestuia sa ii urmeze sfaturile in condusul economic.

Articole similare

Ad