Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Două centre regionale de distribuție ale companiei DB Schenker Canada au obținut recent certificarea FSSC 22000, dezvoltată de Fundația pentru Certificarea Siguranței Alimentare.

Certificarea FSSC 22000 este cerută de mulți comercianți cu amănuntul și producători de produse alimentare, deoarece demonstrează că o companie dispune de un sistem solid de management al siguranței alimentelor.

Furnizorul global de logistică, DB Schenker operează ambele centre regionale de distribuție (DC) cu o suprafață totală de 900.000 de metri pătrați și 200 de angajați pentru un producător global de alimente și dulciuri. De asemenea, DB Schenker gestionează operațiuni 24/7, expediază aproximativ 100.000 de lăzi pe zi către 700 de locații „ship-to” de la o coastă la alta, în întreaga lume, inclusiv SUA, Australia, Noua Zeelandă și Japonia.

Totodată, certificarea FSSC 22000 implică cerințe suplimentare, așa cum Bunele practici de fabricație (GMP), Analiza riscurilor și punctele critice de control (HACCP) și Bunele practici de igienă (GHP). Efortul de a obține această certificare a fost susținut de angajații și managerii DB Schenker cu accent pe dezvoltarea unui sistem robust de calitate și siguranță alimentară.

Inițiativa nu doar îndeplinește cerințele actuale ale clienților, ci și pregătește terenul pentru viitoare oportunități de afaceri. În viitor, DB Schenker intenționează să-și extindă certificarea FSSC 22000 într-un nou centru de distribuție regional, consolidându-și angajamentul față de siguranța alimentară și calitate.

Inspectorii și polițiștii rutieri din provinciile și teritoriile canadiene vor putea emite amenzi pentru conducătorii de autovehicule comerciale care conduc vehicule ce nu au un tahograf ELD, conforme cu normele canadiene, începând cu prima zi a acestui an.

Normele care impun utilizarea tahografului în Canada au intrat oficial, în vigoare, din data de 12 iunie 2022, dar majoritatea provinciilor și teritoriilor nu au fost pregătite pentru începerea punerii în aplicare la acel moment. Din acest motiv, au implementat o perioadă de adaptare. Însă, începând cu 1 ianuarie 2023, flotele care operează în Canada trebuie să aibe instalat și activat unul dintre dispozitivele aprobate de Transportul din Canada, chiar dacă flota are sediul în altă țară.

În plus, tahograful ELD înregistrează, nu numai, orele de lucru, ci și viteza vehiculului sau locația sa.

Cu toate acestea, asociația Commercial Vehicle Safety Alliance (CVSA) recomandă șoferilor să verifice cerințele teritoriului canadian, precum și reglementările acestora înainte de a pleca la drum.

Asociațiile provinciale de transport rutier care formează Alianța CVSA canadiană au întocmit un tabel care explică la ce se pot aștepta. Mandatul ELD nu modifică niciuna dintre cerințele de bază ale Canadei privind orele de lucru.