Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Producatorii de automobile nu au incotro decat sa isi suspende unitatile de productie. Aceasta este concluzia la care a ajuns David Leggett, editorul GlobalData, o companie specializata in analiza datelor, in urma vestii ca Volkswagen are in plan suspendarea temporara a fabricilor din Europa in urma crizei legata de coronavirus. 
„Criza COVID-19 afecteaza companiile auto in doua moduri. In primul rand, supply chain-ul este perturbat, deoarece componentele auto intra sub presiunea stocului. In al doilea rand – si mai in problematic – cererea de masini noi este in scadere pe pietele majore, deoarece clientii se confrunta cu o nesiguranta considerabila asupra perspectivelor economice si au alte prioritati in viata lor de zi cu zi. Pentru companiile auto, costurile de fabricatie sunt considerabile. Daca cererea scade in circumstante normale, fabricile pot schimba turele pentru a alinia oferta cu o rata mai mica de vanzari. Cu toate acestea, ca raspuns la o pierdere mare si brusca (…) ele vor opta pentru o actiune mai radicala – inchiderea temporara unitatilor“, scrie David Leggett.