Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Gebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și logistică, continuă strategia de digitalizare a serviciilor și a proceselor de business și anunță introducerea POD – Proof of Delivery (confirmarea livrării) în format electronic, fiind astfel eliminate dovezile în format fizic, pe hârtie. Noul serviciu POD electronic va fi disponibil pe plan local pentru transporturile în regim de grupaj începând cu luna februarie 2022 pentru toți partenerii companiei la nivel local, fiind o soluție în curs de implementare la nivel de grup.

„Digitalizarea serviciilor devine, treptat, modul de operare implicit al tuturor proceselor de business ale Gebrüder Weiss România.De altfel, transformarea digitală este una dintre principalele priorități ale companiei noastre, aceasta fiind acceleratorul eficienței operaționale în industria în care activăm. Mai mult de atât, un rol important în deciziile privind adoptarea de noi soluții digitale îl joacă și componenta de mediu și astfel, investim permanent în procese mai sustenabile și mai prietenoase”, a declarat Viorel Leca, Director General al Gebrüder Weiss România.

Astfel, una dintre cele mai recente inițiative ale companiei în acest context privește eliminarea, începând cu luna în curs, a POD-urilor (Proof of Delivery) care, până în prezent, erau utilizate în format fizic la livrare și ulterior scanate și încărcate în arhiva electronică. Odată cu digitalizarea acestui proces, dovezile de livrare vor fi disponibile doar în format electronic, prin intermediul portalului pentru clienți myGW, în timp ce confirmarea din partea destinatarului devine digitală cu ajutorul scannerelor utilizate de curieri.

„La nici un an de la lansarea pe plan local a portalul myGW destinat clienților din toate domeniile de activitate, continuăm eforturile de a veni în întâmpinarea partenerilor cu servicii integrate în platformă care să asigure o mai mare transparență, trasabilitate și flexibilitate”, a subliniat Viorel Leca.

Potrivit afirmațiilor sale, implementarea POD-ului electronic aduce cu sine o serie de avantaje, printre care disponibilitatea – dovezile de livrare fiind la îndemână, oricând, la un click distanță prin portalul myGW. De asemenea, acestea oferă clienților o mai mare flexibilitate, putând fi accesate oricând, de oriunde. Un aspect ce nu trebuie omis este faptul că acestea sunt prietenoase cu mediul prin eliminarea hârtiei.

În acest context, myGW dovedește, o dată în plus, că reprezintă evoluția digitală a Excelenței în Servicii, iar accentul pus pe calitatea logistică și contactul personal cu destinatarii rămâne neschimbat. Pentru clienții companiei, myGW înseamnă flexibilitate: toate documentele relevante, cum ar fi facturile sau dovezile de livrare, sunt stocate online, comenzile pot fi plasate electronic sau prețurile de transport pot fi stabilite în scurt timp, cu un singur click. Un alt avantaj decisiv este că mai mulți reprezentanți ai unui client Gebrüder Weiss comunică online prin intermediul aceluiași instrument și pot monitoriza procesele în mod transparent, în orice moment.

2019 a reprezentat pentru companie un an de consolidare a afacerii si a pozitiei pe piata, aceasta obtinand rezultate pozitive pentru principalii sai indicatori.
 
Anul trecut, comparativ cu 2018, Gebrüder Weiss Romania a avut o crestere de 7% a cifrei de afaceri, atingand valoarea de 66,8 milioane de euro (in 2018 fusesera 62 de milioane de euro). Cresteri s-au inregistrat si in ceea ce priveste numarul de transporturi efectuate (+22%) si numarul de angajati (+6%).

Compania a facut investitii in personal, dar si in infrastructura de transport. Astfel, in 2019 a implementat un proiect cu cofinantare europeana, 50% din finantare fiind obtinuta prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020. Prin acest proiect s-a oferit acces la o succesiune de programe de formare profesionala continua, in vederea imbunatatirii nivelului de cunostinte al angajatilor Gebrüder Weiss, acestia avand totodata si oportunitatea de a se pregati pentru un nivel profesional superior. Grupul tinta este format din 177 de angajati ce provin din toata tara, cu accent pe judetele in care compania are filiale si puncte de lucru.
 
Prin deschiderea liniei directe de transport intre filiala sa din Bucuresti si cea din Istanbul, clientii companiei beneficiaza de plecari regulate, bi-saptamanale, din Turcia spre Romania, si de un timp de tranzit de maximum 6 zile lucratoare de la colectarea din Turcia pana la destinatia finala din Romania, incluzand formalitatile vamale si livrarea la destinatar. Portofoliul de servicii oferite pe aceasta ruta este unul complet – transport international si domestic in regim de grupaj/LTL/FTL, depozitare, formalitati vamale, si poate fi adaptat cu usurinta la specificul oricarei industrii.
 
Cel mai recent serviciu adaugat in portofoliul companiei, Home Delivery, a inregistrat rezultate record la nivel de grup, dar si local. Doar in Romania, compania locala a onorat 58.000 de comenzi, iar pentru Austria si Europa de Est s-au efectuat 1,1 milioane de livrari. Serviciul a fost inaugurat in Romania la finalul lui 2018 si presupune livrarea la domiciliul clientilor a comenzilor online pentru bunuri de tip cargo, cu greutate cuprinsa intre 25 si 45 kg. „2019 a fost un an cu incarcatura emotionala, fiind marcat de sarbatorirea a 25 de ani de prezenta pe piata din Romania. La ceas aniversar, suntem cu atat mai mandri de implicarea si rezultatele obtinute de echipa Gebrüder Weiss. Afacerea urmeaza un trend crescator de multi ani, o confirmare a faptului ca profesionalismul cu care ne deservim partenerii si solutiile propuse aduc afacerii acestora plus-valoare“, a declarat Viorel Leca, director general Gebrüder Weiss Romania.