Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cata vreme marja de profit este tot mai mica si fara cresterea de costuri cauzata de intoarcerea mai deasa a soferilor in tara, Marvicon va incerca sa obtina de la clienti cresteri cu 10-15% ale tarifelor de transport, pentru a acoperi cheltuielile suplimentare. Altfel, daca ei vor prefera sa lucreze cu firme mai ieftine, la un moment dat acestea nu vor mai rezista pe piata si ei se vor trezi fara operatori.

In 2020 niciun client Marvicon nu a cerut reduceri de preturi, „si de aceea sunt atat de surprins sa vad cum profita de situatie casele de expeditii, care primesc acelasi tarif de dinainte de pandemie, dar ii platesc mai putin pe transportatori. Noi nu am adus in unele saptamani niciun camion in Romania si am vorbit cu soferii sa ne inteleaga, tocmai pentru ca nu vrem sa lucram la orice tarif“, declara Ilie Ilea, directorul general al firmei.

Din experienta negocierilor trecute, acesta crede ca unii clienti vor accepta sa creasca tarifele, iar altii nu.