Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ministerul federal al mediului face presiuni pentru ca controversatul standard de emisii Euro 7 să fie adoptat în termen de un an. Ministerul face presiuni pentru adoptarea Euro 7 în timpul actualei legislaturi a Parlamentului European.

Ministerul nu dorește să se alăture criticilor aduse planului de alte state UE, a precizat aceasta. Procedând astfel, ministerul mediului, condus de politicianul ecologist Steffi Lemke, se opune în mod deschis partenerului său de coaliție, FDP.

Ministrul transporturilor, Volker Wissing, a declarat joi, 1 iunie, la o reuniune a miniștrilor transporturilor din UE, că se vede strâns asociat cu alte state critice din UE. Politicianul FDP a subliniat: „Cred că este o greșeală să prezentăm acum reglementările Euro 7 și să provocăm astfel costuri considerabile pentru industria auto și, de asemenea, pentru cei din sectorul vehiculelor comerciale.”

Ministerul Federal al Mediului este responsabil de Euro 7

Ministerul Federal al Mediului este responsabil de acest proiect. Cu toate acestea, în cazul în care guvernul federal nu poate conveni asupra unei linii comune, Germania va trebui probabil să se abțină de la un eventual vot în cercul statelor UE. Având în vedere că și alte state UE și-au anunțat deja opoziția față de proiect, în prezent nu se întrevede o majoritate.

Într-un document de poziție comun, Italia, Franța și 6 state din estul UE și-au exprimat deschis criticile față de Euro 7. Printre altele, se spune că toate noile reglementări privind emisiile de gaze de eșapament, inclusiv noile limite de emisii pentru autoturisme și camionete, ar trebui să fie abandonate.

Se solicită prelungirea termenelor limită

În plus, ar trebui prelungite termenele de la care ar trebui să fie puse în aplicare noile reglementări. Cel puțin în acest punct, criticii și ministerul german al mediului sunt de acord: Lemke a declarat deja în februarie că este deosebit de critică față de termenele de introducere preconizate de Comisia Europeană.

În principiu, însă, ministerul mediului subliniază: „Avem nevoie de Euro 7 ca o contribuție semnificativă la îmbunătățirea calității aerului și ca o contribuție la respectarea limitelor actuale și viitoare ale calității aerului.” Industria auto avertizează asupra unor creșteri semnificative ale prețurilor vehiculelor dacă normele devin realitate.

Vehiculele electrice sunt, de asemenea, afectate

În noiembrie, Comisia Europeană făcuse propuneri de revizuire a limitelor de poluanți, cum ar fi oxizii de azot. Un alt aspect nou al standardului Euro 7 planificat este că, în viitor, poluanți precum particulele vor fi reglementați în funcție de abraziunea și frânarea pneurilor. Acest lucru înseamnă că autovehiculele electrice și vehiculele pe bază de hidrogen vor fi, de asemenea, afectate de norme. Statele UE și Parlamentul European mai trebuie să negocieze asupra proiectului și să convină asupra unei linii comune. În prezent, se preconizează că normele vor intra în vigoare în 2025, iar pentru camioane și autobuze în 2027.

Grupul Renault și Castrol, divizia mondială de lubrifianți, parte a grupului BP, își prelungesc parteneriatul cu încă 3 ani, până la sfârșitul anului 2027. Cele două companii vor continua să conceapă împreună și să furnizeze uleiuri de motor pentru piața secundară rețelei mondiale de dealeri a mărcilor Grupului Renault (Renault, Dacia și Alpine).

Pe lângă prelungirea parteneriatului, gama de produse co-branduite de Grupul Renault și Castrol va fi, de asemenea, extinsă cu un nou lubrifiant de motor cu vâscozitate redusă, special conceput pentru vehiculele conforme cu normele Euro 7. Acest produs, cunoscut sub numele de AN2022 (Alliance Norm 2022), a fost dezvoltat special pentru a respecta standardele Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi și va fi disponibil din octombrie 2022.

Grupul Renault a selectat Castrol ca partener pentru lubrifianții pentru uleiul de motor de umplere a service-ului post-vânzare la nivel mondial în 2020. Părțile au conceput împreună o gamă personalizată de produse de marcă comună Renault Group Castrol, care sunt vândute exclusiv prin intermediul rețelei. Acest parteneriat permite proprietarilor și piloților Renault, Dacia și Alpine să beneficieze de cooperarea de succes care, alături de parteneriatul lor din Formula 1, împinge limitele tehnologice atât pe circuit, cât și în afara acestuia.

François Delion, VP Global Aftersales al Grupului Renault, explică: „Suntem foarte încântați să prelungim parteneriatul nostru cu Castrol pentru uleiul de motor până la sfârșitul anului 2027. Aceasta este o nouă consolidare a colaborării noastre, care completează relația noastră în Formula 1, care reprezintă un teren de testare excelent pentru optimizarea tehnologiilor noastre. Prin punerea în comun a expertizei noastre respective în acest domeniu, putem oferi cele mai bune servicii post-vânzare posibile rețelelor și clienților noștri.” Slawek Radon, vicepreședintele Castrol pentru parteneriate, adaugă: „Extinderea acordului post-vânzare și colaborarea strânsă cu Grupul Renault este o dovadă a parteneriatului puternic și tot mai profund dintre cele două companii. Continuăm să explorăm împreună noi oportunități de afaceri pentru a oferi clienților produse și servicii remarcabile.”