Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
DB Cargo propune transportul feroviar ca alternativa la cel rutier si doreste sa il extinda masiv, in ciuda pandemiei de coronavirus. In acest moment, operatorul german se confrunta cu un declin semnificativ al volumului de activitate, avand in circulatie doar cateva trenuri. Chiar si inaintea izbucnirii Covid-19, activitatea DB Cargo era in scadere, volumele operate in 2019 fiind mai mici decat in anul anterior.

Acum, DB Cargo lucreaza la o oferta comerciala atractiva si la un nou concept de business, care include transportul cu un singur vagon, a anuntat Ministerul Federal de Transport din Germania, ca raspuns la o intrebare inaintata de un grup de parlamentari din Bundestag.
 
Volumele de marfa transportate de operatorul german au scazut in martie a.c. cu 25%, iar in aprilie activitatea s-a comprimat si mai mult, atat din cauza pandemiei, cat si a sarbatorilor pascale. In aceste conditii, conducerea companiei a decis sa se reorienteze catre transportul cu un singur vagon si catre cel combinat, pentru care inca mai este cerere, chiar daca si aici volumele s-au redus semnificativ.

Sistemul de transport cu un singur vagon este cel mai atractiv, in conditiile actuale, insa este necesara adaptarea serviciului, astfel incat sa fie mai accesibil pentru clienti, dar si mai rapid. Se discuta astfel despre adaptarea terminalelor feroviare actuale cu adaugarea altora mai mici, tip „railport”. In plus, DB Cargo va investi in digitalizare si automatizare.
 
Transportul cargo feroviar cu un singur vagon se doreste sa fie o alternativa ecologica in fata transportului rutier si va fi sustinut de catre Guvernul Federal, care a decis suplimentarea bugetului destinat „Programului de protejare a mediului inconjurator 2030” cu 40 de milioane de euro anual. DB Cargo a primit deja solicitari pentru a organiza transporturi cu un singur vagon – inclusiv internationale – pentru clienti din diferite ramuri industriale.
 
DB Cargo propune transportul feroviar ca alternativa la cel rutier si doreste sa il extinda masiv, in ciuda pandemiei de coronavirus. In acest moment, operatorul german se confrunta cu un declin semnificativ al volumului de activitate, avand in circulatie doar cateva trenuri. Chiar si inaintea izbucnirii Covid-19, activitatea DB Cargo era in scadere, volumele operate in 2019 fiind mai mici decat in anul anterior.

Acum, DB Cargo lucreaza la o oferta comerciala atractiva si la un nou concept de business, care include transportul cu un singur vagon, a anuntat Ministerul Federal de Transport din Germania, ca raspuns la o intrebare inaintata de un grup de parlamentari din Bundestag.
 
Volumele de marfa transportate de operatorul german au scazut in martie a.c. cu 25%, iar in aprilie activitatea s-a comprimat si mai mult, atat din cauza pandemiei, cat si a sarbatorilor pascale. In aceste conditii, conducerea companiei a decis sa se reorienteze catre transportul cu un singur vagon si catre cel combinat, pentru care inca mai este cerere, chiar daca si aici volumele s-au redus semnificativ.

Sistemul de transport cu un singur vagon este cel mai atractiv, in conditiile actuale, insa este necesara adaptarea serviciului, astfel incat sa fie mai accesibil pentru clienti, dar si mai rapid. Se discuta astfel despre adaptarea terminalelor feroviare actuale cu adaugarea altora mai mici, tip „railport”. In plus, DB Cargo va investi in digitalizare si automatizare.
 
Transportul cargo feroviar cu un singur vagon se doreste sa fie o alternativa ecologica in fata transportului rutier si va fi sustinut de catre Guvernul Federal, care a decis suplimentarea bugetului destinat „Programului de protejare a mediului inconjurator 2030” cu 40 de milioane de euro anual. DB Cargo a primit deja solicitari pentru a organiza transporturi cu un singur vagon – inclusiv internationale – pentru clienti din diferite ramuri industriale.