Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

PT LV Logistics a stabilit un nou record pe piața indoneziană a transportului agabaritic, livrând componente de fabrică la o rafinărie din orașul-port Balikpapan, pentru care a folosit trei combinații Goldhofer PST/SL autopropulsate.

Planul de dezvoltare a rafinăriilor pe care l-a elaborat guvernul Indoneziei presupune un buget de circa 17 miliarde de dolari americani, bani ce vor fi folosiți pentru modernizarea și îmbunătățirea celor cinci cele mai mari rafinării din țară, conform noilor standarde legate de mediu. Una dintre acestea se află în Balikpapan, pentru care au fost furnizate componente de fabrică și echipamente pentru lichid rezidual, ce utilizează un proces catalitic pentru a procesa țițeiul la cele mai înalte standarde de mediu și a produce benzină și motorină. Componentele au fost comandate de la compania coreeană Hyundai Heavy Industries și au fost încărcate pe o navă a Korean Hanjin Leader până în portul Balikpapan, de unde au fost preluate de PT LV Logistics și transportate rutier spre rafinărie, pe o distanță de 3 km.

A fost cel mai greu transport realizat vreodată în Indonezia, volumul total al componentelor depășind 24.500 mc, din care una avea 1.031 t și 37,8×12,3×13,8 m, una avea 1.357 t și 28,9x17x16,1 și una avea 1.003 t și 33,6×14,1×15,2 m. Iar în jurul rafinăriei convoiul a trebuit să ia mai multe curbe de 90 de grade.

Cele trei combinații autopropulsate PST/SL de la Goldhofer, cu virare mecanică, permit o greutate pe axe de până la 45 t și au o forță de tracțiune de până la 160 kN pe axă și o cursă a suspensie de 600 mm, care le permitea să fie plasate integral sub încărcătură și ridicate hidraulic, pentru economii de timp și de bani, câtă vreme nu mai este nevoie de macara pentru încărcare. Ele au fost completate de module THP/SL, fiecare cu 20 de axe.

Proiectul de transport rutier a fost finalizat în numai cinci zile.