Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Trucks îşi extinde gama de camioane electrice, odată cu lansarea europeană a modelului D Wide Z.E. având cabină cu intrare joasă (LEC – „Low Entry Cab”). Aceasta din urmă este special concepută pentru a facilita operațiunile de colectare a deșeurilor, dar și pentru a proteja siguranța operatorilor și a pietonilor, cei mai vulnerabili utilizatori ai drumurilor.

Renault Trucks D Wide Z.E. LEC permite accesul facil la bord, în condiţiile în care intrarea în cabină este cu 200 mm mai joasă decât într-un camion de distribuție standard și are o singură treaptă anti-alunecare. De asemenea, uşile se deschid la 90 de grade, reducând semnificativ oboseala echipajului, care trebuie să urce şi să coboare de nenumărate ori în timpul programului de lucru.

Poziția joasă a cabinei oferă șoferilor vizibilitate directă excelentă asupra drumului, ceea ce conferă siguranţă crescută în manevrare.

În plus, pentru o vizibilitate sporită, Renault Trucks recomandă geamuri laterale suplimentare poziționate în partea din spate a cabinei, care sunt disponibile opțional.

Cabina spațioasă a acestui camion complet electric poate găzdui șoferul și până la trei membri suplimentari în echipaj. Podeaua plată (disponibilă ca şi configurare opțională) permite mișcare facilă în interiorul vehiculului, precum şi urcarea și coborârea atât pe partea stângă, cât și pe partea dreaptă.

Dezvoltat în strânsă colaborare cu carosierul Estepe, Renault Trucks D Wide Z.E. LEC este livrat în versiune 6×2 cu axă spate direcționată și este disponibil pentru comenzi în toată Europa. Fiind complet electric, vehiculul nu emite gaze de eșapament și este omologat pentru utilizare în zonele urbane cu restricții de circulație.