Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Garbe Industrial îl întâmpină pe DP World, liderul mondial în logistică și comerț, ca nou chiriaș în clădirea sa multi-utilizator din Wörth an der Isar (districtul Landshut, Bavaria, Germania). DP World va ocupa aproximativ 5.000 mp de spațiu de depozitare pentru a gestiona activitățile de depozitare și logistica contractuală pentru un client din sectorul auto.

Proprietatea existentă este situată pe un teren de 33.300 mp în zona industrială Moospoint, unde oferă în total aproximativ 13.600 mp de spațiu de depozitare. Este împărțită în două unități, dintre care cea mai mare este închiriată pe termen lung încă de la finalizarea sa în 2021. DP World se mută acum în unitatea mai mică, în urma unei schimbări de chiriaș. Logivest a acționat ca intermediar pentru chiriaș.

Această unitate este echipată cu cinci rampe de egalizare și o ușă secțională la nivelul solului. De asemenea, dispune de un tunel de încărcare unic, de 1.150 mp, echipat cu un sistem de sprinklere, care permite descărcarea laterală la nivelul solului.

„Calitatea proprietății și amplasarea sa convenabilă au reprezentat avantaje esențiale pentru noul contract de închiriere”, subliniază Lisa Krusche, Commercial Asset Manager la Garbe Industrial.

Datorită proximității imediate față de autostrada A92, care leagă München de Deggendorf, atât capitala bavareză, cât și Nürnberg sunt ușor accesibilă, în timp ce drumul federal B299 oferă o legătură directă către zonele comerciale regionale. Wörth beneficiază, de asemenea, de conexiuni feroviare excelente, facilitând transportul de mărfuri pe calea ferată.

Ca toate proiectele dezvoltate de Garbe Industrial, această clădire multi-utilizator a fost construită în conformitate cu cele mai recente criterii de sustenabilitate și a fost certificată conform DGNB Gold, Standard al Consiliului German pentru Construcții Durabile.

Camioanele autonome Scania, dotate cu tehnologie de ultimă generație bazată pe inteligența artificială, vor revoluționa transporturile în viitorul apropiat. Compania a răspuns cu succes unei provocări revoluționare, care redefinește limitele tehnologiei vehiculelor autonome și ale capacităților umane.

Provocarea a constat în a conduce două camioane autonome unul către celălalt în perfectă sincronizare, pentru a crea un interval de mai puțin de o secundă care să permită unui ciclist profesionist să apară între cele două vehicule. Această provocare a dus la o premieră mondială, deoarece atletul Red Bull, Matt Jones, a reușit să sară între cele două vehicule autonome.

Această realizare a reunit creativitatea, excelența tehnică și determinarea echipelor Scania, Red Bull și PlusAI pentru a transforma o viziune „imposibilă” în realitate. Totul a fost planificat și executat meticulos, cu dezvoltarea software-ului avansat, sesiuni de antrenament și controale de siguranță desfășurate pe parcursul a câteva luni.

O tehnologie ultra-inteligentă în serviciul dezvoltării durabile

Scania revoluționează transportul prin soluții autonome care redefinesc siguranța, eficiența operațională și durabilitatea. Misiunea companiei este de a promova tranziția către sisteme de transport durabile, iar autonomia este un element esențial în acest sens.

„Transportul este un element esențial al vieții noastre de zi cu zi, ceea ce implică o responsabilitate enormă de a livra mărfurile către persoana sau compania potrivită, în cel mai sigur și eficient mod posibil. Această provocare ne-a oferit o perspectivă asupra a ceea ce se poate realiza atunci când tehnologiile autonome revoluționare oferă precizia și siguranța pe care te poți baza.”, explică Peter Hafmar, Head of Autonomous Solutions la Scania.

Soluțiile autonome ale Scania pentru operațiunile industriale grele și logistica hub-to-hub vizează îmbunătățirea eficienței și siguranței, reducerea costurilor de exploatare și minimizarea impactului asupra mediului, precum și compensarea deficitului global de șoferi, care reprezintă o adevărată provocare pentru mulți dintre clienții săi.

Această tehnologie nu mai este doar o idee de viitor Camioanele pentru operațiunile industriale grele autonome ale companiei sunt deja disponibile pentru clienți, și acesta este doar începutul. Tehnologia de conducere autonomă va apărea în curând pe autostrăzi, permițând transportul de mărfuri de la un hub la altul. Scania este deja prezentă pe drumurile europene cu șoferi de siguranță, în parteneriat cu compania PlusAI, cu sediul în Silicon Valley. Camioanele de clasă mondială și capacitățile software interne ale Scania, combinate cu tehnologia de vârf bazată pe inteligența artificială furnizată de PlusAI, sunt disponibile să ofere soluții autonome sigure, scalabile și construite în fabrică pentru utilizare pe drumuri.

Mai multe detalii despre modul în care camioanele Scania au făcut acest lucru posibil găsiți pe: www.scania.com/autonomous