Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Oferte atractive, premii si distractie din plin si in 2017

In perioada 25 aprilie-11 iunie, Scania Romania a organizat, in 11 orase din tara, o noua editie a caravanei devenite deja traditionale, si care anul acesta a avut la baza conceptul Wild West. Vedeta evenimentului a fost noua serie S, Camionul Anului 2017, dar alaturi de ea au fost prezentate si produsele si serviciile partenerilor – Krone, CTE Trailers, Bridgestone, Porsche, Scania Credit si IFPTR – in total „Sapte Magnifici“.
 

Asa cum explica Mihai Pasol, director de marketing si PR Scania Black Sea Unit, Wild West a fost ales ca „decor“ pentru ca cei mai multi clienti fac transport in vest, dar, „din cauza a ceea ce se intampla acum acolo, putem vorbi de un Vest Salbatic. Iar noi suntem cei Sapte Magnifici, cei sapte parteneri care ajuta transportatorii in lupta pentru o afacere mai buna, mai sigura si mai profitabila.“
In cele 11 orase – Bacau, Suceava, Cluj-Napoca, Oradea, Sibiu, Brasov, Constanta, Bucurestiu, Craiova, Timisoara si Arad – au participat la eveniment peste 1.600 de firme si un numar dublu de persoane, din care mai mult de 40% sunt clienti Scania, iar restul, potentiali clienti.
Principalele puncte de atractie ale caravanei au fost noua serie S, Camionul Anului 2017, expusa in doua versiuni, alaturi de o editie speciala V8 realizata in colaborare cu designerul Svempas si un Porsche 911 cu acelasi design – ambele modele realizate special pentru piata din Romania – si de cateva vehicule din vechea generatie, pentru care inca se pot lansa comenzi in acest an. „Este prima data cand oferim doua generatii de camioane in acelasi timp“, arata Mihai Pasol, „iar clientii inca prefera modelul vechi, deoarece este la final de serie, a fost testat indelung si si-a dovedit fiabilitatea si performantele legate de consum, dar are si un pret cu circa 6% mai mic, in functie de dotari. Pe de alta parte, suma platita in plus pentru noua serie este recuperata integral inca din primul an de utilizare, datorita consumului redus de combustibil si valorii mai mari de revanzare.“
In ceea ce priveste gama noua, ea a putut fi comandata inca de la finalul anului trecut, inclusiv de catre firmele din Romania, dar volumele au fost mici, deoarece, desi aceasta s-a produs pe doua din cele trei linii de asamblare Scania din Europa, numarul mare de comenzi a facut ca termenul de livrare sa fie de patru luni si jumatate, fata de trei luni si jumatate pentru gama anterioara.
Modelul vechi Crown Edition beneficiaza de o oferta speciala de finantare – de altfel, si pentru noua serie S este disponibila o ofera adaptata pietei romanesti – si toti cei care cumpara versiunea King of the Road primesc o excursie in Bali in 2018.
In plus, Scania are o oferta foarte buna si pentru camioane rulate, stocul din fiecare oras fiind expus si el cu ocazia caravanei.
Vehiculelor Scania li s-au alaturat trei semiremorci Krone si Meiller si 10 autoturisme Porsche, inclusiv varful de lance Panamera, care au putut fi si testate pe sosea.
Ca in fiecare an, si acum a fost organizat, in colaborare cu IFPTR, un concurs de indemanare, la volanul primului camion produs pentru Romania din noua serie S, cei mai buni soferi fiind rasplatiti cu materiale promotionale de la Scania si partenerii sai.
Premii atractive – un ceas Iwatch realizat de Scania in colaborare cu Apple si un Iphone 7, care se pot conecta si intre ele, si cu camioanele Scania, si permit monitorizarea performantelor camionului si a starii de sanatate a soferului – au fost oferite in fiecare oras, prin tragere la sorti, invitatilor care au manifestat interesul de a trece pe la fiecare dintre cele sapte statii Scania si ale partenerilor. Asta deoarece evenimentul si-a propus sa includa si o parte „educativa“, adica un dialog cu reprezentantii Scania si ai partenerilor sai.
In plus, toti participantii au primit cate o camasa denim Scania autentica, personalizata.
Caravane Scania se mai organizeaza si in alte tari, explica Mihai Pasol, mai ales cand se lanseaza un model nou, dar fiecare are propriul format. „Incercam astfel sa tinem cont de faptul ca cea mai mare problema din ziua de azi e timpul. Pentru noi ar fi usor sa organizam un eveniment in centrul tarii, dar oamenii nu au timp, deci pentru ei e mult mai avantajos sa mergem in zona lor si sa investeasca doar 4-5 ore, cu tot cu drum, in activitatile pe care le propunem.“

Articole similare