Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Euro Trucking cauta tractionisti romani pentru piata vestica

In ciuda masurilor protectioniste luate de state precum Germania, Belgia, Franta sau Austria, piata de transport din vestul Europei este in continua expansiune, iar „noi vom creste odata cu ea“, afirma Jef Segers, CEO si co-fondator al companiei belgiene Euro Trucking, care activeaza pe piata locala prin subsidiara Euro Trucking Logistics, cu sediul in Sibiu. Compania efectueaza transporturi numai prin tractionisti si previzioneaza anul acesta afaceri de 13 milioane de euro pe piata locala, in crestere de la 4,5 milioane de euro in 2016.
 

In afara de Romania, unde este prezenta de aproape doi ani, compania activeaza si in Bulgaria, unde a deschis o filiala in ianuarie 2015. Clientii Euro Trucking Logistics sunt furnizori de servicii logistice din vestul Europei, pentru care sunt realizate transporturi, in principal FTL si mai putin grupaje, de marfuri generale, containere, bunuri paletizate, lichide, produse frigorifice (circa 30% din transporturi) si ADR (aproximativ 3%), dupa cum puncteaza Jef Segers. De altfel, principalele destinatii sunt tari din vest (Belgia, Olanda, Germania, Franta, Marea Britanie, Spania), alaturi de peninsula scandinava.
Pe plan local, Euro Trucking are in jur de 50 de subcontractori, iar in Bulgaria are 15 parteneri, atat companii mici, cu unul sau mai multe autotractoare, cat si cu flote mai mari. In prezent lucreaza cu 105 camioane cu semiremorci mega si standard, flota se dezvolta cu aproximativ 15 camioane/luna, iar la finalul anului se preconizeaza ca va atinge in jur de 180 de vehicule. Sistemul nu percepe o chirie pentru remorci.
Contractele sunt fixe, astfel incat partenerii lucreaza 100% pentru compania belgiana, avand garantat un venit fix, ce poate fi depasit in functie de anumiti parametri, iar termenele de plata sunt flexibile. „Stim bine ca de multe ori activitatea de transport este influentata de numarul de kilometri parcursi lunar. Pana la un anumit numar de kilometri, indiferent daca aceasta cifra este realizata sau nu, noi garantam venituri fixe pentru parteneri, in asa fel incat exista o baza de plecare de la care se urca pe baza unei grile de bonusare. Prin acest sistem acoperim in intregime riscul lipsei de comenzi. Oferim contracte cu valabilitate de un an si astfel fiecare camion care lucreaza pentru noi, indiferent de numarul de kilometri realizati in intervalul 0-9.000 km, primeste o suma fixa pe luna in functie de norma de poluare a camionului. Cu cat camionul este mai putin poluant, cu atat suma aceasta creste. De asemenea, exista o grila de bonusare pentru camioanele care realizeaza performante notabile si depasesc limita celor 9.000 km pe luna. Totodata, oferim bonusuri si pentru soferii care ating cifre bune in ceea ce priveste consumul redus de combustibil“, explica CEO-ul Euro Trucking.

Articole similare