Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Speakeri de calitate, dezbateri intense, informatii de maxim interes

Conferinta de logistica de la Bucuresti, cu tema „Strategia de distributie dicteaza vanzarile“, ce a avut loc pe data de 26 mai la Crowne Plaza, a reunit peste 220 de reprezentanti ai companiilor de logistica, productie, distributie si transport din Romania si ai furnizorilor specializati de produse si servicii.
 

Daca transportatorii s-au inghesuit sa afle raspunsuri cu privire la eliberarea si anularea documentelor portabile A1, pentru logisticieni si producatori cea mai interesanta tema a fost cea legata de provocarile referitoare la stabilirea celei mai bune retele de distributie, unde au fost invitati in panel reprezentanti ai Orkla Foods, Aquila, FM Logistic si Axes Software. Vorbitorii au explicat ca modelul de distributie ales este parte importanta a performantei comerciale a clientilor, iar daca o distributie locala poate fi efectuata in-house, la distributia nationala trebuie luata in calcul externalizarea printr-un operator logistic sau prin colaborarea cu distribuitori sau revanzatori. Eficienta optima in distributie este data de deservirea a circa 20 de clienti pe ruta la o distanta de circa 150 km. Sunt, insa, destul de multe situatiile in care nu se poate vorbi de o eficientizare a distributiei, in special cand cei mai multi clienti doresc marfa la prima ora. Cert este, insa, faptul ca, oricat de bun ar fi modelul de distributie ales la un moment dat, acesta trebuie permanent schimbat si adaptat conditiilor actuale.

Articole similare