Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Iveco investeste in China

Din dorinta de a participa activ la cresterea aproape irationala a pietei chinezesti, Iveco a luat decizia strategica de a investi, alaturi de partenerul sau chinez, intr-o fabrica ultramoderna, cu un nivel ridicat de automatizare, in Nanjing, al patrulea oras ca marime din China, situat la cateva sute de kilometri de Shanghai. Investitia a fost de aproape patru miliarde de yuani in echipamente si tehnologia necesara productiei unei noi generatii de Daily, in timp ce statul chinez a pus la dispozitie terenul si constructia halelor care includ nu numai linia de asamblare, vopsitoria si cea de prelucrare mecanica, ci si fabricile pentru productia de motoare, cutii de viteze si axe.
 

Noul China Daily pastreaza caracteristicile de baza ale modelului vandut in Europa, fiind insa adaptat nevoilor locale de distributie. Capacitatea de productie de aproape 100.000 de unitati pe an o dubleaza, practic, pe cea actuala, oferind oportunitati si pentru altfel de produse in viitorul apropiat.

Noua fabrica Naveco se intinde pe o arie de peste 843.000 m2, dintre care 250.000 m2 acoperiti, unde se fac patru procese de fabricatie. Naveco este detinuta in parti egale de Iveco si NAC (Nanjing Automotive Corporation), la randul sau detinuta in totalitate de SAIC, compania specializata in productia de autovehicule a statului chinez.
Sudura de mare precizie este asigurata de cei peste 130 de roboti, care lucreaza intr-o hala moderna si flexibila. Iar procesul de presare foloseste taierea cu laser 3D. Noua fabrica include si o hala de vopsitorie de mare calitate, cu proces de pre-tratare avansata, acoperire catodica si sistem complet robotizat de aplicare a trei straturi de vopsea, la care se adauga stratul aditional de protectie PVC pentru partea inferioara a caroseriei. O unitate de asamblare moderna completeaza procesul de fabricatie, investitia fiind facuta si pentru piata chinezeasca, si pentru cele din regiunea de sud-est a Asiei (Vietnam, Myanmar), Iran sau chiar America de Sud.
Intreg fluxul logistic si organizarea spatiului de productie au fost optimizate. Productia componentelor majore, precum motorul, suspensiile si cutia de viteze, este concentrata intr-o singura locatie, pentru a maximiza eficienta, iar fabricatia motoarelor este automatizata in proportie de 90%. O zona generoasa este dedicata dezvoltarii de produse si carosarii.

Uzina din Nanjing are aproape 3.200 de angajati
Reprezentantul SAIC a apreciat ca aici se face o productie inteligenta, de la softul care integreaza fluxul materialelor cu productia, logistica, vanzarea si after-sales, pana la operatiunile de reciclare a apei de ploaie, a apei fierbinti rezultate din procesul de productie, managementul gazelor etc., care fac din noua investitie Iveco o fabrica „verde”, moderna si eficienta.
Uzina foloseste energie regenerabila cu solutii precum sistem fotovoltaic si de reciclare a apei de ploaie si a celei rezultate din procesul de productie. Impactul asupra mediului este redus prin practici precum captarea gazelor si arderea acestora. Gratie tehnologiilor si proceselor sustenabile, Naveco isi propune sa scada consumul de energie cu pana la 30%.
Uzina din Nanjing indeplineste standardele World Class Manufacturing (WCM), ceea ce se reflecta in calitatea vehiculelor ce ies de pe linia de fabricatie. Sistemele de productie WCM tind sa elimine toate formele de risipa si pierderi, cu zero defecte de calitate, zero erori si zero accidente, sa reduca inventarul si sa opereze un sistem de livrare just-in-time.

Articole similare