Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piata se schimba rapid si numai preocuparea pentru pasager va mai garanta succesul

Prezent la conferinta de presa prilejuita de inceperea colaborarii dintre Eurolines Romania si FlixBus, Augustin Hagiu, presedintele FORT, a declarat ca, „dincolo de acest eveniment, pentru care ambele companii trebuie felicitate, se da un semnal foarte puternic la nivel national, un semnal pe care noi il asteptam de mult, dar din partea autoritatilor, referitor la ce se va intampla in viitorul apropiat. Dar semnalul a venit si acum de unde a venit intotdeauna, din zona privata, si el arata ca interesul pentru pasagerii romani si pentru transporturile din Romania este mare si ca nimeni nu poate sta deoparte.“
 

De la intrarea FlixBus pe piata din Romania, in vara lui 2016, principala schimbare a fost, asa cum considera Augustin Hagiu, cea din mentalitatea pasagerilor, care este determinata de oferta: cand aceasta din urma se diversifica si se apropie mai mult de interesul lor sigur ca si comportamentul lor se schimba, mai intai la international – se trece mai rapid la rezervarea biletelor online, gradul de confort si siguranta creste etc. – si apoi si la intern, interjudetean, judetean sau local.
Dar, desi incheierea parteneriatului dintre FlixBus si Eurolines Romania reprezinta un moment istoric pentru cei care cunosc piata de transport, „moment pe care eu il anticipam de mult“, presedintele FORT este de parere ca autoritatile nu vor avea nicio reactie, mentalitatea lor fiind aceea de a lasa lucrurile sa se desfasoare fara sa intervina, pentru ca oricum deznodamantul este acelasi. „Insa preocuparea noastra trebuie sa fie sa-i convingem ca e nevoie de semnale clare, astfel incat capitalul autohton sa stie incotro se indreapta.“

Articole similare