Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Echipari de varf, „impachetate” in servicii „all inclusive”

Dupa nici doua luni de lansare a campaniei aniversare, echipa Volvo Romania a reusit sa vanda aproape jumatate din numarul de camioane bugetat pentru a sarbatori cei 20 de ani de la infiintarea filialei producatorului suedez in Romania. Campania se deruleaza pana la 15 iulie, in functie de evolutia comenzilor din urmatoarele luni, si prevede semnarea contractului pana la 15 iulie si livrarea pana la 30 septembrie. Desi Volvo a mai derulat campanii de promovare in Romania, pachetul aniversar 20 de ani reprezinta cea mai buna oferta, atat din punct de vedere financiar, cat si al nivelului serviciilor incluse, dintre cele de pana acum.
Dupa un an dificil pentru piata de camioane, ca urmare a incertitudinilor legate de viitoarea legislatie care va guverna transporturile in Europa, aniversarea de 20 de ani a Volvo Romania ofera transportatorilor din tara noastra un impuls binevenit in a-si reinnoi parcurile auto, gratie ofertei exceptionale de camioane grele, insotite de toate serviciile pe care le are producatorul suedez in oferta din Romania. Detalii despre aceasta ne-au oferit Alexandru Santamarian, directorul de vanzari Volvo Trucks Romania, si Iulian Dumitru, directorul after-sales.
 

Tranzit: Cand ati lansat campania aniversara si ce rezultate a avut pana acum?
Alexandru Santamarian:
Am lansat-o pe 1 februarie, deci practic avem mai putin de doua luni, si a mers foarte bine, chiar peste asteptari. Adica in nici doua luni am semnat contracte pentru aproape jumatate din numarul de unitati bugetate, care au fost comandate nu numai de clienti traditionali Volvo, ci si de alti clienti care au vrut sa incerce produsele si serviciile noastre sub emblema seriei aniversare, care le inlatura practic orice risc, gratie pachetului complet oferit: camion + servicii.

Articole similare