Asa cum explica Dipl. Ing. Rolf Otten de la TÜV SÜD, „in general, toate cele cinci camioane au un concept de mentenanta practica si computer de bord care ajuta managerii de flota sa-si planifice mai bine inspectiile tehnice inainte de termen si astfel sa evite stationarile“. Dar vedem diferente mai mari cand vine vorba de intervale de service. In principal, Iveco are un interval de intretinere de 150.000 km; la DAF, clientii vor trebui sa foloseasca un ulei de mai buna calitate pentru a avea un asemenea interval de service.
Mercedes sustine ca ofera acelasi interval de mentenanta de 150.000 km, insa se pare ca la Actros calculatorul de bord are un „creier" propriu, care recomanda un drum la service mai devreme decat planificarea oficiala.
MAN recomanda un interval limita de 120.000 km, in timp ce Scania ramane cel mai conservator, cu numai 90.000 km – dar cu uleiuri standard, care, in schimb, fac operatiile de intretinere mai putin costisitoare.
Camioanele testate au fost suficient de noi incat sa nu apara probleme cu filtrele de particule.
…