Renault Trucks si-a relansat intreaga gama de camioane Euro 6 luna trecuta, in cadrul unui eveniment grandios organizat la Studiourile Media Pro din Buftea, la care au participat aproape 600 de clienti, parteneri si jurnalisti. Prezentarea noilor game de distributie, de transport pe distante lungi sau de materiale de constructii s-a facut ca un adevarat spectacol de muzica si dans, incheiat cu un recital Loredana Groza.
Sigurd Wandel, Director General Renault Trucks, a tinut sa precizeze ca odata cu innoirea completa a gamei vizeaza cresterea cotei de piata atat in Romania, cat si pe alte piete. „Inmatricularile de autovehicule noi peste 18 t au crescut cu 10% in primele opt luni comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Credem ca atributele noii game si noua structura a retelei de centre service ne vor permite sa ne majoram cota de piata pe fondul acestui trend”. Grupul Volvo, din care face parte si Renault Trucks, a investit peste doua miliarde de euro pentru realizarea acestei noi game. „Ne-am dorit sa oferim clientilor un instrument fiabil si performant, care sa le permita sa tina costurile sub control si sa-si protejeze afacerea. Peste 10 milioane de kilometri de teste pe sosea si peste 5.000 de persoane au fost implicate in dezvoltarea noilor camioane”, a declarat Sigurd Wandel.
Iar Olivier de Saint Meleuc, director de vanzari Renault Trucks pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa, prezent la Bucuresti pentru lansarea gamei de camioane Renault Trucks, a adaugat: „acesta este un moment istoric. Renault Trucks revolutioneaza industria si isi schimba toata gama de vehicule, concentrandu-se asupra a trei nevoi de baza ale clientilor: robustetea, eficienta si confortul. Aceste camioane sunt unelte performante, sunt centre de profit pentru proprietari.”
…