… si este prezent in Romania de sase ani, iar reprezentantii companiei apreciaza ca nivelul pietei de la noi este similar celui din Cehia, Slovacia sau Ungaria – mai putin Polonia, care are o crestere accelerata de la un an la altul.
Vanzarea de motorina contribuie cu 49% la veniturile Eurowag, plata de taxe de drum/autostrada/tunel, cu 25%, recuperarea de TVA si accize, tot cu 25%, si alte servicii, cu 1%.
Compania acopera 16.000 de statii de alimentare, dar, avand in vedere capacitatea mare a rezervoarelor de carburant ale camioanelor, reprezentantii sai sunt de parere ca nu atat aria de acoperire este importanta pentru un furnizor, ci acoperirea punctelor cheie de alimentare de pe rutele principale si, desigur, pretul, deoarece tarile unde nivelul de taxare este mai mic concentreaza cele mai mari volume.
In contextul concurentei puternice de pe piata cardurilor de alimentare, Eurowag se remarca prin inovatie, suport si competitivitate, asa cum puncteaza reprezentantii companiei.
Pentru cresterea sigurantei este disponibil sistemul antifrauda EW, care are doua componente: de monitorizare a tranzactiilor si preventiv (optional), cu nivel maxim de siguranta. Sistemul informatic ofera date despre alimentarile pe locatie, vehicul, ora, tip de carburant, in statiile proprii sau cele operate de companie si inregistrarea video a alimentarii. In plus, se mai pot configura rute si filtra statiile din ruta parcursa in functie de pret, proximitate s.a.