Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

800 de semiremorci in exploatare in Romania

Pentru TIP Trailers Romania 2016 a fost un an foarte bun, cu peste 300 de semiremorci noi achizitionate, in care au existat si numeroase contracte pentru inlocuiri de flote, dar si multi clienti in premiera, si in care se constata ca preferinta pentru inchirieri si intretinere inclusa este tot mai mare. Cifra de afaceri a companiei a crescut cu peste 20% fata de 2015, iar de la 2017 se asteapta o crestere ponderata.

Dintre semiremorcile inchiriate in 2016 in Romania, cele mai multe sunt noi, dar unii clienti au luat la pachet si noi si rulate, acestea din urma avand avantajul ratei mai mici si al faptului ca li se cunoaste istoricul si starea tehnica.
 

Numarul mediu de semiremorci inchiriate de o firma variaza, iar perioada preferata de clientii romani este de 36 de luni, existand insa si contracte pe 72 de luni, semnate cu firme care nu mai vor sa achizitioneze vehiculele sau sa faca leasing financiar si care au apreciat ofertele avantajoase ale TIP Trailers. „Nu inseamna ca rata noastra lunara se apropie de cea de la leasing financiar“, atrage atentia Oana Andrei, director de vanzari TIP Trailers in Romania, „pentru ca noi avem in plus costuri de intretinere. Dar constat ca firmele isi fac tot mai bine calculele, nu mai compara rata de leasing financiar cu cea de leasing operational, ci inteleg de unde vine diferenta, pun totul in balanta si prefera varianta leasingului operational cu intretinere inclusa, deoarece costurile sunt predictibile, nu cresc in timpul contractului, si mai ales pentru ca astfel se pot concentra mai bine asupra transportului, in timp ce noi rezolvam problemele tehnice care apar.“
In cazul TIP Trailers consultanta reprezinta peste 80% din colaborarea cu clientii, care „ne percep ca profesionisti, ne cer parerea si ne asculta“.

Vehiculele specializate sunt mai usor de promovat si mai rentabile
Dintre semiremorcile aflate in exploatare in Romania mai mult de jumatate sunt frigorifice, majoritatea fiind utilizate pentru livrarea de marfuri catre marii retaileri de la noi: Kaufland, Lidl, Profi si Penny. In flota firmei exista si prelate, dar accentul se pune mai ales pe vehicule specializate, deoarece, asa cum arata Oana Andrei, „piata este plina de prelate si marja de profit este mica. Inchiriem si prelate, dar de regula firmelor care au si semiremorci frigorifice sau altele specializate. Putini clienti au doar prelate.“
Parcul auto al companiei mai include cisterne de produse alimentare, pulberi, produse chimice, semiremorci transport cereale, transcontainere, dube inchise pentru transport de produse scumpe si chiar si vehicule de constructii, tip silozuri ciment, dar pentru acestea cererea este redusa in Romania, sunt mult mai solicitate pe celelalte piete unde activeaza compania.
Oana Andrei explica faptul ca TIP Trailers nu are o preferinta anume pentru producatorii de semiremorci, fiecare trebuie sa fie pe lista agreata de specialistii din cadrul departamentului de Sourcing, insa fiecare tara in timp a castigat …

Articole similare

Ad