Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

„Clientii au preluat controlul.“

Carsten Lundin, Consultant in cadrul AMCS Group (Danemarca), care ofera solutii de optimizare a transportului, remarca in cadrul conferintei „Transylvania Supply Chain & Logistics Forum & Expo“, organizata de Business Mark, modul in care s-au schimbat nevoile si cerintele clientilor. „Astazi clientii au preluat controlul, iar interactiunea cu ei este necesara pentru ca un business sa poata supravietui. Nu mai este suficient sa ii acorzi clientului acces pe un portal web sau la o aplicatie, retele sociale sau o linie telefonica. E nevoie de un efort sustinut in a asculta cerintele acestora si sa te adaptezi.“

Cosmin Baroiu, Business Unit Manager – Routing, iTrack Logistics este de parere ca inainte de implementare si de startul unui proiect, testarea si validarea compatibilitatii solutiei pe business-ul propriu este absolut necesara, precum si implicarea utilizatorilor si a celor impactati de utilizarea unui soft. De asemenea, solutia standard uneori nu este potrivita. „Analizati din timp efortul si gradul de implicare a echipei interne de IT si/sau alti furnizori de solutii informatice. E important sa ajutam consultantii furnizorului sa inteleaga business-ul si sa il „simta“ cat mai de aproape. Mai mult, vizitele in depozit ar putea ajuta furnizorul.“ Concret, pentru unul din clientii iTrack, Pharmafarm, solutia de optimizare s-a aplicat in cadrul activitatii de distributie, obtinandu-se economii de 4-6 % a kilometrilor, prin optimizarea rutelor initiale, de 9-11% kilometri prin refacerea zonelor de livrare ale agentilor livratori, de 15% a timpului petrecut in rute de catre soferi si de 25%  a timpului alocat procesului de rutare si verificare.

Articole similare

Ad