Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cum sunt protejati soferii in fata coronavirusului

Este necesara purtarea echipamentelor de protectie, in special a mastilor, in cadrul operatiunilor de incarcare/descarcare? Cat de mult ar trebui sa interactioneze soferul cu personalul clientilor sau beneficiarilor atunci cand preia sau lasa marfa? Cum ar trebui sa procedeze mai bine, sa se dea jos din camion sau sa ramana izolat pana la terminarea operatiunilor logistice? Trebuie transportatorii sa isi dezinfecteze vehiculele sau sunt clienti care deja impun acest lucru? Care sunt masurile pe care companiile le-au luat atunci cand interactioneaza cu soferii si ce costuri au presupus aceste masuri? Sunt intrebari la care am incercat sa raspundem in cadrul unor discutii cu retaileri, in special din industria alimentara, curieri, logisticieni, companii din eCommerce si, nu in ultimul rand, transportatori.
 
Ca si in Germania, multi retaileri din Romania insista ca soferii sa efectueze operatiunile de incarcare/descarcare, si atunci este dificil de respectat masura pastrarii distantarii sociale, cu atat mai mult izolarea in cabina camionului. In plus, aprovizionarea cu masti de protectie este greoaie, companiile fiind nevoite sa astepte saptamani pentru a primi materialele de protectie comandate. Reprezentantii Anasped relateaza ca beneficiarii „cer ca soferii sa fie dotati cu echipamente de protectie, care sunt tot mai greu de gasit. Am facut comanda de masti si sper sa ne ajunga, pentru ca au fost cazuri de confiscari din partea autoritatilor”, dupa cum ne-a declarat Florin Andronic, directorul firmei.

Articole similare