Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cerere constanta si efervescenta mai mare pe piata second-hand

Pentru CTE Trailers, vanzarile de semiremorci frigorifice noi si rulate au fost in primele cinci luni ale anului la nivelul din 2019 si in linie cu asteptarile initiale, neafectate de criza Covid-19, deoarece clientii isi fac in general planurile de achizitii din timp. O modificare a aparut totusi pe acest segment, inclinatia spre vehicule second-hand, din dorinta de a face investitii prudente cata vreme piata este atat de impredictibila.
Compania a vandut in primele cinci luni din 2020 circa 20 de semiremorci frigorifice Krone noi, iar altele sunt deja comandate si asteapta sa fie livrate, dar sunt putine proiecte pentru a doua jumatate a anului, din cauza volatilitatii pietei si conditiilor economice. 
Ovidiu Pintilie, directorul comercial CTE Trailers, estimeaza, pe baza discutiilor si comenzilor confirmate deja, ca si pana la final de an sa se pastreze nivelul din 2019, mai ales ca mai este timp sa apara noi solicitari, iar termenul de productie este acum la jumatate fata de 2019, de 2,5-3 luni, in functie de complexitate. „Aici trebuie subliniat faptul ca fabrica de semiremorci frigorifice Krone este singura care la inceputul pandemiei si restrictiilor a functionat la capacitate normala, deoarece a avut comenzi deja planificate din intreaga Europa, deci aici nu s-a simtit un recul.“
La inceput de an a avut loc si o livrare de flota, dintr-o comanda confirmata la final de 2019, si mai exista discutii cu firme care au deja flote de semiremorci frigorifice Krone si care cumpara altele in special pentru innoire, nu pentru extindere. In general livrarile de flote reprezinta cam o treime din vanzarile anuale ale companiei in Romania. 

Articole similare