Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Masinile de interventii trec la Euro 6

Chiar si dupa adoptarea standardului Euro 6, suprastructurile Magirus si tehnologia de protectie impotriva focului poate fi utilizata pe sasiurile tuturor producatorilor, indiferent de sistemul de combustie utilizat. Magirus nu s-a grabit sa-si adapteze caroseriile la Euro 6, pentru ca in Germania masinile pentru stins incendii se bucura de o derogare de la normele Euro 6 pana in 2018. Cu toate acestea, insa, majoritatea vehiculelor Magirus sunt de pe acum comandate si livrate cu motoare Euro 6.
 

Indiferent ca echipeaza sasiuri Iveco sau Scania, care detin tehnologie Euro 6 numai pe SCR, sau MAN, care combina SCR cu EGR si filtrul de particule, Magirus a gasit solutia pentru a adapta caroseriile consacrate pentru stingerea incendiilor pentru a fi montate pe orice tip de sasiu. Principalele modificari au vizat reproiectarea treptelor de acces in compartimentul echipajului si compensarea cresterii greutatii proprii a cabinei, ca urmare a adaugarii sistemului de post-tratare a gazelor de esapament.
Colaborarea stransa cu Iveco a fost esentiala la munca de cercetare si dezvoltare a noilor modele Magirus. Rezultatul a fost proiectarea unui vehicul care ofera numeroase avantaje practice la nivelul compartimentelor pentru echipaj si al suprastructurii. Comparativ cu motoarele Euro 6, care pe langa SCR au nevoie si de EGR pentru a respecta norma de poluare, propulsoarele Iveco sunt mai usoare, ocupa mai putin spatiu si consuma mai putin. Si in special pentru vehiculele de pompieri si interventie in caz de dezastru acest lucru aduce numeroase avantaje.

Articole similare

Ad