Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Lansarea Roadshow-ului eActros: În toată Europa cu camioanele complet electrice

Mercedes-Benz Trucks a început astăzi turneul de vânzări eActros prin cinci țări europene. Traseul celor trei camioane electrice pentru transportul de distribuție se va desfășura inițial de la uzina Mercedes-Benz Wörth, prin Austria, până în Italia. După o buclă ulterioară prin Germania, eActros va continua spre Olanda și Belgia. Pe traseu se vor face mai multe opriri pentru a prezenta în detaliu clienților vehiculele și serviciile.

Experții în e-mobilitate de la Mercedes-Benz Trucks, care vor fi pe drum cu eActros, vor discuta direct cu operatorii de flote problemele specifice pieței legate de e-mobilitate și vor oferi clienților consultanță completă. În total, cele trei camioane eActros vor parcurge aproximativ 3.700 km în modul pur electric pe baterii, pe o perioadă de cinci săptămâni. Acestea vor fi încărcate la stații de încărcare publice, precum și în depozitele sucursalelor Daimler Truck.

Stina Fagerman, director de marketing, vânzări și servicii la Mercedes-Benz Trucks: „Tot mai mulți operatori de flote se pregătesc să își electrifice flotele. Prin intermediul expoziției stradale eActros, vom ajunge în mod activ la clienți și le vom permite să experimenteze eActros la prima mână. În același timp, vom oferi consultanță cuprinzătoare cu privire la trecerea la e-mobilitate. Așteptăm cu nerăbdare acest turneu neutru din punct de vedere al emisiilor de CO2 prin Europa.”

eActros 300/400 pentru transportul de distribuție

Două eActros 300 (4×2) și un eActros 400 (6×2) vor fi utilizate pentru acest turneu. Mercedes-Benz eActros cu baterii electrice pentru transportul greu de distribuție Mercedes-Benz eActros a ieșit de pe linia de producție de la uzina din Wörth începând cu 2021. Bateriile modelului eActros pot fi compuse din trei (eActros 300) sau patru pachete de baterii (eActros 400), fiecare dintre acestea având o capacitate instalată de 112 kWh. Echipat cu 4 pachete de baterii, modelul eActros 400 are o autonomie de până la 400 km.

Inima tehnologică a autocamionului electric este unitatea de tracțiune, care constă într-o punte electrică rigidă cu două motoare electrice integrate și o transmisie cu două viteze. Cele două motoare răcite cu lichid furnizează o putere continuă de 330 kW și o putere de vârf de 400 kW. În plus, energia electrică poate fi recuperată prin intermediul recuperării atunci când se conduce cu previziune. Energia recuperată prin frânare este reintrodusă în bateriile eActros și este din nou disponibilă pentru alimentarea vehiculului.

eConsulting: eActros ca soluție integrată, inclusiv consultanță personalizată

Indiferent de tehnologia de acționare, fiecare investiție într-un vehicul comercial trebuie să fie rentabilă pentru companiile de transport în viața de zi cu zi. În plus, trebuie să se răspundă în prealabil la o serie întreagă de întrebări, în special în legătură cu camioanele complet electrice: Pe ce rute se pot utiliza vehicule electrice? Cum rămâne cu infrastructura de încărcare? Ce măsuri structurale și investiții pot fi așteptate pentru încărcarea în depozite? Prin urmare, este cu atât mai important nu numai să le vindem clienților un autocamion electric, ci și să îi sprijinim pe măsură ce își electrifică flota. La urma urmei, e-mobilitatea este mai mult decât o nouă unitate. Tocmai de aceea, Mercedes-Benz Trucks a încorporat eActros într-un ecosistem de afaceri care include, de asemenea, servicii de consultanță pentru utilizarea ridicată a vehiculelor și optimizarea costului total de proprietate.

De exemplu, rutele existente sunt utilizate pentru a determina profilul de utilizare cel mai realist și semnificativ al camioanelor electrice pentru clientul respectiv. Pe lângă electrificarea depozitului, eConsulting include, de asemenea – în funcție de dorințele clientului – toate aspectele legate de planificarea, solicitarea și implementarea infrastructurii de încărcare, precum și de conectarea la rețea. La cerere, este disponibilă, de asemenea, asistență pentru identificarea posibilelor subvenții publice pentru infrastructură și vehicule.

Articole similare

Ad