Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Studentii din Romania invitati de MOL sa candideze pentru peste 170 de posturi in 13 tari

Grupul MOL anunta lansarea noilor editii ale Freshhh si Growww, programele sale de recrutare si dezvoltare, distinse cu premii internationale, in conformitate cu strategia de a atrage cei mai talentati tineri din regiune pentru sediul central si companiile membre.
Growww este un program cu durata de un an, adresat tinerilor absolventi, carora le ofera oportunitatea de a-si incepe cariera intr-o companie de talie internationala si de a fi initiati intr-una dintre cele mai complexe industrii. Tinerii interesati isi pot depune candidaturile pentru pozitii in cadrul Growww pe pagina LinkedIn a grupului, pana la jumatatea lunii Aprilie.
 

Echipe formate din cate trei studenti se vor putea inscrie in competitia online Freshhh, desfasurata sub forma unui joc cu elemente specifice acestei industrii. Inscrierile au loc tot pe internet pana la 29 martie, se arata intr-un comunicat al grupului.
“Suntem incantati sa continuam atragerea de absolventi tineri si ambitiosi prin programele noastre de achizitie de talente, Growww si Freshhh. Pentru editia din 2016, Grupul MOL este mandru sa anunte ca membrii echipelor cel mai bine clasate la competitia Freshhh vor avea ocazia sa se alature companiei. Prin Growww, oferim absolventilor posibilitatea de a dobandi cunostinte extinse si de a-si pune amprenta asupra unor procese industriale. Mentorii nostri vor ajuta tinerii talentati sa devina specialisti iar sesiunile de pregatire ii vor ajuta sa dobandeasca noi aptitudini. Growww nu este doar un program pentru proaspat absolventi, ci si o oportunitate de a dobandi experienta de lucru multi-disciplinara intr-una dintre cele mai importante industrii”, a declarat Zdravka Demeter Bubalo, Vice Presedinte pentru Resurse Umane in cadrul Grupului MOL.
Prin programul Growww sunt oferite absolventilor peste 170 de posturi specifice, in domenii cum ar fi inginerie, economie, IT, stiinte naturale si sociale, in operatiunile Grupului din 13 tari (Ungaria, Austria, Slovacia, Germania, Serbia, Slovenia, Pakistan, Croatia, Romania, Bosnia & Hertegovina, Italia, Polonia si Republica Ceha).
Freshhh, derulat sub forma unei simulari palpitante a unor situatii din industria petrolului si gazelor, ii asteapta pe studenti sa isi demonstreze cunostintele in situatii de afaceri bazate pe conditii reale. Competitia are trei runde; primele cinci echipe clasate vor intra in Finala, pe 25 Mai, unde vor concura pentru premii totale de 25.000 de euro si posibilitatea de a fi angajati in echipa internationala a Grupului MOL. 

Articole similare

Ad