ZF Friedrichshafen AG a incheiat anul fiscal 2015 cu o cifra de afaceri de 29,2 miliarde de euro, in crestere cu 5% comparativ cu anul precedent. De remarcat faptul ca 8,9 miliarde de euro provin din vanzarile realizate de divizia ZF TRW („Tehnologia sistemelor de siguranta activa si pasiva“), recent integrata in grup, in mai 2015, care a reusit sa urce pe locul al cincilea intre celelalte divizii ale producatorului german. Pe langa cresterea substantiala a vanzarilor, achizitia TRW asigura o distributie mai echilibrata la nivel mondial.
Astfel, cota de piata in America de nord a crescut de la 20 la 28%, iar in regiunea Asia-Pacific, de la 20 la 22%. In Europa ZF ramane lider incontestabil de piata, cu toate ca in 2015 a pierdut din cota detinuta, de la 56 la 47%.
Castigurile brute (EBIT) ale ZF au totalizat 1,6 miliarde de euro, in crestere cu 498 de milioane de euro fata de 2014. Iar profitul net s-a ridicat in 2015 la un miliard de euro, cu 347 milioane de euro in plus comparativ cu anul precedent.
ZF continua sa investeasca sume importante in cercetare si dezvoltare, nu mai putin de 1,3 miliarde de euro (4,4% din incasari) revenind in 2015 departamentului R&D. Pentru 2016, grupul german tinteste o cifra de afaceri de 35 de miliarde de euro.