Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

„Capcanele” transportului international in Franta dau batai de cap mai mari decat MiLoG

Marius Alban (Directia Transport Rutier din cadrul MT), reprezentantii asociatiilor profesionale (Arpad Santo – APTE 2002 – Dumitru Blaga – AOTR – Siegfried Mayer – FORT – si Roxana Ilie – UNTRR) si Traian Popa (ISCTR si reprezentantul Romaniei la Euro Control Route) au oferit informatii de ultima ora despre MiLoG, Macron si alte „sicane” ale autoritatilor de control din Franta, care amendeaza masiv, cu pana la 15.000 de euro, efectuarea pauzei de 45 de minute de catre un sofer care lucreaza in echipaj, in timp ce conduce al doilea.
 

De asemenea, Andreea Suciu, avocat specializat in Dreptul Muncii, a oferit mai multe explicatii privind propunerea de directiva privind detasarea de personal, care prevede ca soferii de camion vor trebui remunerati in conformitate nu numai cu salariul minim pe economie din fiecare tara in care lucreaza, ci si cu contractele colective de munca din aceste tari, care prevad anumite bonusuri pentru orele suplimentare, anumite prime de Craciun/Pasti etc.

Prezentarile si discutiile pe marginea noului pachet rutier si legislatia din Franta si Germania vor fi publicate in numarul viitor al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad