GXO Logistics, Inc., cel mai mare furnizor de servicii logistice contractuale dedicate din lume, intenționează să-și extindă operațiunile în Germania, în cea mai mare piață de logistică din Europa, având în vedere creșterea rapidă a acesteia.
În prima fază, GXO va investi într-un depozit de ultimă generație, având o capacitate de 36.000 de metri pătrați în Dormagen, o locație logistică cheie din regiunea Dusseldorf.
Piața de logistică contractuală din Germania este estimată la o valoare anuală de 20 de miliarde de dolari și se așteaptă să se dezvolte în continuare, datorită modernizării lanțurilor de aprovizionare, accelerării practicii de nearshoring și cererii crescute pentru externalizarea serviciilor logistice. Tot astfel, cererea ridicată din diverse sectoare de pe piață urmăresc să-și reducă costurile, să-și îmbunătățească eficiența pentru a oferi o experiență de consum de cea mai bună calitate. GXO va deschide un sediu ultramodern la Dromagen, Germania pentru a veni cu soluții logistice agile, personalizate și bazate pe tehnologie.
„Unul dintre numeroasele beneficii ale achiziției Clipper a fost creșterea prezenței noastre în Germania. Suntem foarte entuziasmați de oportunitățile semnificative de creștere pe această piață extrem de atractivă. Extinderea noastră aduce pe piață o nouă abordare, o nouă energie, precum și o ofertă mai mare de opțiuni decât furnizorii tradiționali de logistică. Observăm o cerere din ce în ce mai mare de parteneriat cu GXO din partea clienților existenți și noi din domeniul e-commerce, al modei și al tehnologiei de consum, datorită agilității noastre, capacităților unice și expertizei noastre tehnice.”,
a declarat Richard Cawston, președintele GXO pentru Europa.
Noul sediu va fi condus de Stefan Van Hoof, care a fost numit recent director general al GXO pentru Europa Centrală, în subordinea lui Richard Cawston. Stefan Van Hoof are o vastă experiență în industria logistică și un palmares de succes în dezvoltarea unei creșteri profitabile. De asemenea, s-a alăturat echipei GXO prin achiziția Clipper în 2022, unde a ocupat funcția de director general al Europei continentale.
În conformitate cu angajamentul GXO pentru sustenabilitate, noua locație va urmări o certificare DGNB Gold și va implementa o serie de caracteristici eficiente din punct de vedere energetic.
Compania GXO plănuiește să angajeze până la 400 de membri ai echipei în faza de capacitate maximă, urmând să introducă la fața locului tehnologii de automatizare și de adaptare, precum roboții de tip „goods-to-person” și roboții mobili autonomi, în funcție de cerințele clienților.
„Aștept cu nerăbdare să valorific cele mai bune tehnologii GXO, precum și centrarea pe client pentru a revoluționa peisajul logistic și pentru a ne dezvolta rapid operațiunile din Germania. Oferta noastră personalizată și tehnologia de ultimă generație diferențiază clar GXO pe piață și ne fac un partener ideal pentru clienții care doresc să evolueze și să își modernizeze soluțiile de logistică și depozitare.”,
a completat Van Hoof.
GXO are o experiență de peste 25 de ani și operează în 15 țări din Europa continentală, deservind clienți din industriile de comerț electronic, modă, bunuri de larg consum și bricolaj. În Germania, GXO deservește pentru clienții companiilor sOliver, Dextro și Ghostbike, precum și pentru companii globale, inclusiv Kellogg. Compania lucrează direct cu piața germană din Polonia și Republica Cehă pentru Zooplus și colaborează în întreaga Europă și la nivel global cu companii de top germane, ca de exemplu cu Henkel, BASF, Bayer și OBI pentru a îi sprijini în operațiunile logistice. În prezent, GXO are aproximativ 34.000 de angajați în aproape 500 de locații din întreaga regiune.