Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noua gama Scania pentru transport pe distante lungi se lanseaza pe 23 august

Scania va lansa, pe 23 august, noua sa generatie de autocamioane, si va prezenta primele unitati concepute pentru piata europeana de transport pe distante lungi. Evenimentul este incununarea celei mai mari investitii realizate vreodata de compania suedeza in produse si servicii noi, marcand astfel si aniversarea celor 125 de ani ai sai de existenta.
 

Noua gama va fi introdusa pe piata in mai multe faze, o importanta deosebita fiind acordata diferitelor industrii si segmente de clienti, urmand un program bine stabilit prin care se vor vinde in paralel autocamioanele Scania atat din generatia curenta, cat si din cea noua. Introducerea graduala a noilor modele va debuta cu cele pentru transport pe distante lungi in Europa, urmate de alte variante de autocamioane.
Cu aceasta ocazie, Scania a dezvoltat si o gama larga de produse si servicii personalizate care ajuta la reducerea costului de operare si de intretinere, marind la maximum timpul de exploatare a vehiculelor.
Obiectivul companiei este, asa cum arata reprezentantii sai, de a deveni lider in transportul sustenabil, cu un impact minim asupra mediului, unde parteneriatele si tehnologia vor juca un rol din ce in ce mai important.
Si, pentru a pastra surpriza pana la momentul lansarii, Christian Levin, vicepresedinte executiv si responsabil de vanzari si marketing in cadrul Scania, arata ca „acum suntem in faza finala, de pregatire a retelei de vanzari si service, dar si a procesului de fabricare in Europa. In acest moment, nu va putem dezvalui mai multe informatii despre numeroasele imbunatatiri care va asteapta. Sunt convins ca ceea ce va dezvalui Scania pe 23 august va avea impact atat in interiorul, cat si in exteriorul industriei de transport.”

Articole similare

Ad