Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FlexBox de la Humbaur, disponibile intr-o gama larga de configuratii si echipari interioare

Cu ocazia evenimentului Pre IAA organizat la jumatatea lui iulie, Humbaur si-a prezentat noua gama de caroserii si semiremorci disponibila din toamna, care isi propune in primul rand sa raspunda solicitarilor pietei de curierat, coletarie si transport expres, aflata in crestere semnificativa in ultimii ani.
Toate noile caroserii FlexBox au constructie usoara, dar robusta, materialul viitorului in cazul acestui producator fiind PurFerro sau PurAlu, iar noile panourile sandwich fiind folosite pentru toate versiunile de caroserie.
 

Panourile PurFerro sunt 100% fara CFC si au spuma de poliuretan (PUR) in interior. Peretii ofera izolare termica si protectie la fluctuatiile de temperatura si de vreme, ceea ce reduce consumul de energie, si deci si costurile. Panourile sandwich sunt dintr-o singura bucata, astfel incat sa fie robuste, foarte rezistente la imbatranire si impermeabile la vaporii de apa.
Interiorul caroseriilor este echipat individual cu sine de ancorare a marfurilor si chingi de fixare pe pereti si pe podea, precum si cu sistem orizontal de prindere. In mod special se remarca sinele integate in peretii laterali, pentru a nu se mai pierde spatiu util, si faptul ca sunt disponibile oricate puncte de ancorare, astfel incat sa se respecte cerintele de fixare pentru orice tip de ambalaj: paleti, carucioare, pachete individuale sau bunuri proaspete.
Modelul expus cu ocazia conferintei premergatoare IAA era din material sandwich de 13 mm, din aluminiu, si se preteaza mai ales la transport de flori si de produse de panificatie, dar si la orice alte bunuri care mai nou sunt comandate on-line si a caror livrare se asteapta sa se faca repede.
Un alt model expus, pentru transport de marfuri generale, ilustra foarte bine si multiplele posibilitati de ancorare, sina laterala fiind disponibila la diverse inaltimi, cu un rand sau doua pe fiecare perete.
Humbaur a expus si o combinatie de vehicule FlexBox, de 7 t, cu platforma ridicatoare si rampe in partea din fata, pe un sasiu Renault Master L4H1 cu tractiune pe spate, pentru care este suficient permisul categoria B/BE, si care se remarca prin flexibilitatea in exploatare, deoarece poate fi achizitionata/folosita numai una dintre caroserii.
Sarcina utila a celor doua boxuri este de 820, respectiv 2.000 kg, dimensiunile lor utile fiind 4.435×2.035×2.085, respectiv 4.185×2.035×2.08 (Lxlxh).

Mai multe despre noua oferta Humbaur puteti citi in numarul din august al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad