Daimler a lansat noua generatie a autobuzul urban Mercedes-Benz Conecto.
Vehiculul este dedicat pietelor din Europa Centrala si de Est, dar si din Orientul Mijlociu, fiind un model mai standardizat si mai economic decat consacratul Citaro. Fara a se face compromisuri la tehnologie si beneficiind de cele mai noi motoare si sisteme de siguranta dezvoltate de constructorul german, Conecto va ramane in aceeasi plaja de preturi ca si pana acum, avand in vedere ca se adreseaza unei categorii de clienti destul de sensibile la acest capitol. In plus, reprezentantii Daimler sunt increzatori in faptul ca noul model va castiga cota de piata si prin costul de operare redus, intrucat au fost aduse imbunatatiri atat in ceea ce priveste consumul de carburant, cat si la partea de intretinere si service.
Conecto este disponibil in doua variante – solo (12 m lungime) si articulat (18 m), cu doua motorizari – OM 936 (de 299 CP si cuplu motor maxim de 1.200 Nm) si respectiv OM 470 (360 CP si cuplu maxim de 1.700 Nm). Pentru transmisii se poate opta intre ZF EcoLife si Voith Diwa.6, ambele automate.
Pentru piete cu traditie in utilizarea gazului natural comprimat, autobuzul este disponibil si cu motorul M 936 G, care propulseaza si Citaro NGT.
Productia de serie a noului Conecto incepe in octombrie a.c. si inca de la inceput vor fi disponibile toate variantele de configurare si motorizare.