Mercedes-Benz Vans se pregateste sa revolutioneze piata vehiculelor comerciale, transformandu-se din producator in furnizor de solutii si servicii, totul prin noul sau brand dedicat serviciilor – Mercedes PRO.
Noua companie se concentreaza pe dezvoltarea de solutii si servicii personalizate, aici fiind grupate toate ofertele de business privind serviciile existente si viitoare pentru clientii de van-uri. Astfel, clientii vor putea accesa aceste noi servicii prin intermediul unei platforme digitale online, care va oferi solutii personalizate si de transport, acordand utilizatorilor acces la toate serviciile comerciale ale Mercedes-Benz Vans.
Noua platforma digitala va fi disponibila online incepand cu primele sase luni din 2017, fiind accesibila pe site-ul www.mercedes.pro, prin intermediul unui ID Mercedes personalizat. Oferta va fi imbunatatita treptat si va include o serie de solutii comerciale, cu mult peste ceea ce exista in cazul van-ului clasic: de la conectivitate, mobilitate si transport si pana la solutii legate de flota.
„Mercedes PRO reprezinta agilitatea si energia prin care intentionam sa conducem intiativa strategica – <<adVANce forward>>. La nici doua saptamani dupa ce aceasta noua strategie a devenit publica, lansam un nou brand pe piata- Cu Mercedes PRO cream un ecosistem digital care combina produsele si serviciile noastre intr-o singura retea. Sa conectam cererile clientilor cu tehnologiile viitoare reprezinta aspiratia noastra“, a explicat Volker Mornhinweg, seful Mercedes-Benz Vans.