Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DKV, cele mai bune vanzari din istoria companiei

DKV Euro Service inregistreaza cele mai bune vanzari din istoria companiei si preconizeaza ca isi va atinge obiectivele in 2016. In ciuda faptului ca pretul la motorina creste mai lent decat era preconizat, compania a inregistrat cresteri considerabile in toate domeniile de activitate.
„In sfera tranzactiilor cu carburanti am fost in masura sa compensam efectele pretului scazut al motorinei si mai mult de atat. Vedem dovezile acestui lucru in reteaua noastra atractiva cu 724 de statii partenere in Romania si in peste 43.000 statii de carburanti din Europa.”, a declarat Robert Vass, Country Manager Romania si Ungaria DKV Euro Service.
 

DKV a continuat sa extinda reteaua de puncte de acceptanta mai mult decat alti jucatori din piata, in tarile cu traditie, cum ar fi Franta si Italia. Anul acesta au fost adaugate 100 de noi statii in toata Europa, jumatatea dintre acestea fiind deja operationale. Pentru a raspunde nevoilor clientilor si mai bine in viitor DKV se implica din timp si joaca un rol important in dezvoltarea de noi produse si servicii. Compania este printre primele care au lansat European Electronic Toll Service (EETS), un aparat de bord valabil in toata Europa pentru toate taxele in sistem GNSS si DSRC. DKV duce mai departe, in mai multe piete, interoperabilitatea transfrontaliera in domeniul colectarii taxelor de drum, cu propriul aparat de bord, parte a proiectului Regional European Electronic Toll Service (REETS).
Totodata, compania investeste continuu in personalul de consultanta pentru clienti. Efectul pozitiv ale acestei masuri a fost deja confirmat de catre clienti in cadrul sondajului anual de masurare a performantei. In intreaga Europa 30.000 de clienti au raspuns, inclusiv 1.000 din Romania, iar 67,7%, un rezultat de top in industrie, ar recomanda DKV altor companii de transport.

Articole similare

Ad