Dupa ce a resimtit puternic criza, ca intreaga industrie, trebuind sa isi reduca productia cu mai mult de jumatate, Schmitz Cargobull a anuntat la Transpotec 2017 ca in ultimii doi ani a recuperat scaderea, anul acesta, incheiat la sfarsitul lui martie, atingand din nou cifra de afaceri de dinainte de criza, de doua miliarde de euro.
Pentru producatorul german, piata de origine absoarbe circa o treime din productia totala (10.000 de unitati), urmata de Polonia, Franta, Anglia, Spania, Italia (2.000 de semiremorci/ani), Rusia si partea estica a Europei.
„Lucram la un nivel superior in majoritatea fabricilor, dar nu la capacitate completa. Cu toate acestea, in aprilie inauguram o noua capacitate de productie in Turcia, unde vom produce in principal pentru piata locala, dar si pentru export in zona“, a spus Christian Le Page, director de vanzari Schmitz Cargobull in regiunea de sud-vest a Europei, subliniind ca termenul de livrare a unui produs personalizat poate fi de 6-13 saptamani, in vreme ce un model basic poate fi asamblat in 18 ore.
In opinia lui Le Page, Romania este o piata foarte dinamica pentru Schmitz, motiv pentru care investeste aici in dezvoltarea tuturor serviciilor implementate: disponibilitatea pieselor, contracte de servisare, service pentru anvelope, finantare. „Consider ca firmele de transport romanesti sunt inteligente. Clientii incep sa aiba si in est aceleasi solicitari ca in vest, pentru ca multi clienti italieni, de exemplu, si-au deschis filiale in Romania, Ungaria s.a. si, de asemenea, multi clienti din Romania sau Ungaria conduc sau fac afaceri in Italia.“
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.