Bridgestone a anuntat parteneriatul oficial cu Jocurile Olimpice in regiunea EMEA, un parteneriat pe termen lung ce se va desfasura pana in anul 2024. Anuntul a fost facut de Paolo Ferrari, CEO si Presedinte Bridgestone EMEA, in cadrul conferintei de presa de la Geneva International Motor Show 2017.
Cu ocazia anuntului oficial al parteneriatului, Paolo Ferrari a afirmat: „La Bridgestone avem un angajament pe termen lung fata de Miscarea Olimpica, cu scopul de a veni in sprijinul olimpicilor si de a sustine eforturile lor de a-si indeplini visele.
Noi credem ca acesta este un mesaj foarte puternic, iar in lunile ce urmeaza vom dezvalui concret cum vom sustine Jocurile Olimpice. Ceea ce pot spune din perspectiva mea e ca sportul prezinta un mare interes la nivel global si este exact ceea ce avem nevoie aici, in regiunea noastra. Acest parteneriat aduce emotie marcii noastre.”
Prezent la conferinta de presa, Christophe Dubi, Director Executiv Jocurile Olimpice, Comitetul Olimpic International, a adaugat: „Atunci cand sportivii isi urmaresc visurile, este nevoie de o mare solidaritate, iar noi suntem foarte norocosi sa avem parteneri de top, care investesc in Jocurile Olimpice si care ne ajuta”. Parteneriatul pe termen lung dintre Comitetul Olimpic International si Bridgestone se va desfasura pana in anul 2024 si va include Jocurile Olimpice de Iarna 2018 de la PyeongChang, Jocurile Olimpice 2020 de la Tokyo, Jocurile Olimpice de Iarna 2022 de la Beijing si Jocurile Olimpice din 2024. In timpul conferintei de presa, Paolo Ferrari a prezentat si principalele inovatii care pot fi vazute la standul Bridgestone la Geneva International Motor Show: tehnologia inovatoare DriveGuard si ultima generatie de anvelope Turanza T001 pentru Bridgestone, precum si anvelopele Roadhawk si Vanhawk 2 si Firestone Music Tour 2017 pentru brand-ul Firestone.