Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Sezamo introduce o nouă inițiativă inovatoare, Green Week și reduce prețurile produselor ECO

  • Foto: Sezamo

Supermarketul online Sezamo, pionier în sectorul de e-grocery din România, a lansat inițiativa Green Week, o abordare inovatoare pentru remodelarea obiceiurilor consumatorilor în practici mai sustenabile.

În comparație cu evenimentele, precum Black Friday, Green Week sărbătorește Pământul și pune accent pe responsabilitatea față de mediu. Intențiile acestui program, reprezintă un angajament pe tot parcursul anului, în ton cu îndemnul supermarketului online, așa cum „Mănâncă Mai Bine, Trăiește Mai Bine”.

Sezamo a redus prețurile pentru zeci de produse Eco la nivelul produselor obișnuite din supermarket, făcându-le accesibile consumatorilor.

Prin promovarea produselor locale, Sezamo susține furnizorii și fermierii locali, reducând amprenta de carbon asociată transportului alimentelor. În prezent, aproximativ 30% din totalul sortimentelor al Sezamo este reprezentat de produse locale, urmând ca în viitor să se extindă mai mult.

Supermarketul oferă peste 1.000 de produse pe bază de plante, încurajând alternativele delicioase și sustenabile. Categoria „Save Food” contribuie la reducerea risipei alimentare prin oferirea de produse de calitate aflate cu câteva zile înainte de termenul de valabilitate cu reduceri de până la 80%.

Sezamo colaborează cu furnizori locali, printre care Napolact, Carmangeria Ozana, BIOFORIA, Artesana sau Gre Bakery, sprijinind afacerile locale și reducând impactul transportului pe distanțe mari. Angajamentul față de sustenabilitate se reflectă și în servicii, spre exemplu prin utilizarea pungilor reutilizabile fabricate din sticle de plastic reciclate sau pungi reciclabile din hârtie, tot așa cum și prin intervalul de livrare mai eficient și mai ecologic. Flota de mașini Sezamo este electrică, contribuind la minimizarea emisiilor și la reducerea numărului de vehicule în trafic.

În plus, datorită faptului că mașina Sezamo poate transporta până la 11 achiziții într-un singur drum, pot fi reduse și numărul de mașini în oraș.

„Avem responsabilitatea de a conduce schimbarea către un model de afaceri mai durabil. Este adânc înrădăcinat în tot ceea ce facem, de la operațiunile noastre, care se laudă cu o flotă de 100 de vehicule electrice și rate de shrink micșorate fără precedent, până la planificarea eficientă a rutelor noastre. Cu Green Week, luptăm pentru o viață mai bună pentru familiile românești printr-o abordare mai durabilă.”,

a completat, semnificația Green Week, Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo.

Articole similare

Ad