Conform datelor companiei, 13 aprilie a fost cea mai aglomerata zi pentru curieri, cu numeroase colete si pe segmentul B2B (circa 60% din total), si pe segmentul B2C. Iar comenzile provenite din e-commerce au generat aproximativ 40% din totalul livrarilor efectuate in aceasta perioada.
Fashion-ul se situeaza pe prima pozitie in clasamentul industriilor care au generat cele mai multe livrari, urmat de produsele electronice si de cosmetice si accesorii home&deco.
Din punct de vedere al destinatiei, circa 90% din expedierile DPD au fost pe plan intern, 3% au fost trimiteri din tara in strainatate, iar restul, din strainatate in tara (mai ales din Ungaria, Germania, Italia, Anglia si Bulgaria, cu peste 70% din total). Ca repartitie in tara, la expedieri domina Bucuresti-Ilfov, cu 73%, urmat de Cluj, cu putin peste 7%, Timis (circa 6%), Iasi si Brasov (3%, respectiv 2%), si la primiri tot Bucuresti si Ilfov, cu circa 27%, urmat de Cluj, cu 9%, Timisoara (8%), Constanta (7%) si Iasi (6%).