De la 1 aprilie, toti soferii care efectueaza incarcari sau descarcari in Franta si Austria trebuie sa detina la bord certificatul A1, care sa ateste plata contributiilor sociale in Romania.
Cum se obtin aceste certificate, ce firme si ce soferi pot primi certificate A1, in ce conditii se pot retrage aceste certificate si ce se intampla in cazul retragerii formularului A1? Ce se intampla cu soferii care pleaca de la o firma la alta, se pot anula certificatele A1 si elibera altele, la firma la care se angajeaza ulterior?
Cat la suta din cifra de afaceri a firmei trebuie derulata pe Romania in cazul unei firme de transport, dar si in cazul unei firme de expeditii sau productie care fac si transporturi?
La acestea, dar si la multe alte intrebari vom oferi raspunsuri in cadrul conferintei Tranzit de pe 26 mai, care are loc la Hotel Crowne Plaza (Bucuresti), cu concursul Directiei Internationale din cadrul Casei Nationale de Pensii Publice.
Vom discuta, de asemenea, despre cum va influenta transportul intracomunitar noua reglementare care va intra in vigoare de la 1 iunie in Germania privind obligativitatea efectuarii pauzei de 45 de ore in afara cabinei de camion.
In aceste conditii, transportul national poate deveni tot mai atractiv pentru firmele care fac astazi transport intracomunitar, de aceea discutam cu aceasta ocazie si care sunt noile strategii de distributie, in contextul cresterii comertului electronic, pentru care viteza conteaza mai mult decat eficienta transportului.
De asemenea, vom mai lua in discutie modul in care se va dezvolta piata de curierat/grupaj/transport de paleti si cat de interesati mai sunt producatorii de externalizarea serviciilor de logistica.
Participarea firmelor abonate la revista Tranzit este gratuita.
Va puteti inscrie la office@traficmedia.ro, la telefon 021 777 06 98 / 021 777 06 99 sau completand formularul de inregistrare.