DPD Romania estimeaza o crestere cu 20% a cifrei de afaceri in primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent si peste 5 milioane de colete livrate in prima jumatate a anului. Conform reprezentantilor companiei, investitiile in platforma IT si reteaua logistica planificate pentru anul in curs vor determina o crestere a calitatii serviciilor oferite de DPD.
DPD Romania se mentine pe un trend ascendent, cu o cifra de afaceri raportata la finalul anului 2016 de peste 25,5 milioane euro si un volum de colete transportate cu peste 30% mai mare decat in 2015. Factorii care au contribuit la aceasta crestere au fost, pe de o parte, investitiile companiei in zona de sortare, respectiv dezvoltarea serviciului de livrare paleti, dar si dezvoltarea puternica a segmentului de e-commerce din Romania.
„Avem in plan, pentru 2017, noi investitii in zona de IT si software, ce ne vor permite o flexibilitate mai mare in dezvoltarea de servicii noi si va imbunatati calitatea operationala de livrare. Inovatia va ramane un pilon principal al strategiei noastre, iar eforturile vor continua in directia de impulsionare a platii cu cardul la livrare si a servicului Predict, prin care estimam, cat mai eficace, timpul de expeditie. Ambele solutii au fost introduse in premiera de DPD pe piata de curierat din Romania. De asemenea, estimam o crestere a volumului de colete internationale,tinand cont de dinamica pietei si pozitia brandului DPD la nivel global“ a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.
In ceea ce priveste repartitia livrarilor pe judete, zona Bucuresti-Ilfov ramane lider detasat cu 67% din coletele expediate national in primul trimestru al acestui an, urmata de Cluj cu 5,5%, Arad cu 5% si Timisoara cu 4%.
Un alt motor de crestere al companiei anul acesta va fi si Pallet One, serviciul de transport de marfa paletizata in regim de curierat, accesat in special de clientii din segmentul B2B. Conform datelor DPD, volumul de livrari prin Pallet One va creste cu circa 20% anul acesta fata de 2016, solutia facand parte din strategia de crestere a vanzarilor pe anul in curs, alaturi de serviciile Classic si Expres.
Referitor la piata de curierat din Romania, reprezentantii DPD estimeaza o crestere de pana la 15%, comparativ cu 2016. „Chiar daca cifrele oficiale nu sunt inca disponibile, estimarea noastra pentru 2016 este ca piata de curierat a atins o valoare de 380 milioane de euro. Pentru 2017, prognoza noastra arata un plus de 12%-15%, pana la o valoare de minim 425 milioane de euro. In continuare, vanzarile online vor continua sa joace un rol important in evolutia curieratului local anul acesta”, conchide Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.