… asa cum a anuntat in cadrul unui eveniment organizat pentru presa europeana de specialitate la centrul sau de productie din Berndorf (Austria). Aceasta divizie are de acum o structura si strategie optimizate, pentru a contribui si mai eficient la dezvoltarea si implementarea inovatiilor menite sa creasca disponibilitatea masinilor si sa mentina costurile la nivel cat mai redus. Este vorba de un segment al Vehiculelor Comerciale Grele (HCV), al Tractoarelor si Vehiculelor Agricole, si unul nou, al Vehiculelor Comerciale Usoare (LCV), iar atentia aparte acordata fiecaruia dintre ele va permite o reactie si mai rapida la noile cerinte ale pietei.
Obiectivul pentru departamentul HCV este sa conceapa solutii inteligente de reparatii pentru camioane, autobuze si semiremorci, beneficiind de experienta de pana acum pe piata, dat fiind faptul ca de obicei pentru managerii de flote costurile cu piesele de schimb sunt mai putin importante, asa cum arata reprezentantii Schaeffler, deoarece procentul lor din costul total de operare este de numai 5% – dar, pe de alta parte, componentele de calitate joaca un rol important in cresterea intervalelor de service, ceea ce duce la un grad mai mare de disponibilitate a masinilor.
Si pentru LCV compania ofera o gama larga de solutii, prin toate cele patru marci ale sale, incluzand solutii de reparatii pentru transmisie, motor si sasiu, cu instalare usoara si timp scurt de imobilizare. Un exemplu este solutia de reparatii a rulmentilor rotii de la FAG pentru Mercedes-Benz Sprinter, Viano si Vito si Volkswagen Crafter, care reduce durata de instalare cu pana la 60% fata de solutiile standard.
Portofoliul Schaeffler pentru vehicule comerciale include acum toate cele patru marci din grup – LuK (ambreiaje), INA (curele de transmisie si rulmenti de transmisie), FAG (rulmenti de roata si rulmenti diferential) si Ruville – cu o diferentiere mai clara de segmentul autoturismelor.
Mai multe detalii despre noutatile propuse de companie puteti citi in numarul din iunie al revistei Tranzit.