AD Auto Total a pus in scena in weekendul 10-11 iunie cea mai de succes editie a Auto Total Business Show (ATBS) de pana acum: 40 000 pasionati de auto s-au bucurat de vreme buna, sporturi pe patru roti si distractii in aer liber la Romexpo. Ajuns la a sasea editie, ATBS este cel mai mare eveniment automotive din Romania dedicat producatorilor de gen, precum si echipamentelor pentru service-uri.
Peste 130 de producatori, reprezentand nume consacrate din domeniul automotive, din 18 tari, (Germania, Marea Britanie, Franta, Polonia, etc) sau companii de prestigiu locale, precum AD Garage, cea mai mare retea indepenta service-uri din Romania, si-au prezentat la Romexpo ultimele inovatii din domeniul pieselor auto originale si aftermarket. Printre cele mai interesante noutati de la targ s-a numarat sistemul Remote Diagnosis Telematrix (un sistem avansat de diagnoza la distanta in timp real) al Academiei Auto, care permite oricarui technician sa diagnosticheze problemele masinii chiar daca aceasta nu se afla in service, se arata in comunicatul organizatorilor.
Distractia a fost asigurata de asii driftului, Sorin Ene, Catalin Trifan, Traian Buse, Vlad Stanescu, Marius Mitrache, Ilarion Grigorici, Radu Moise a.k.a. EVL Santos, Radu Vaduva si Gabi Imre, Niculae Dobre si Razvan Stan. Cei 11 fantastici si-au inchis demonstratiile duminica cu o gala exceptionala, in care au defilat cu cate patru masini in derapaj-sincron, au excelat in battle-uri si depasiri incredibile in unghiuri periculoase. Angyal Zoltan, campion mondial la stunt riding, nu s-a lasat mai prejos, si a adus pasionatilor de motociclete un show incendiar, la propriu si la figurat, cu casca in flacari si cu ajutorul unor asistente temerare selectate ad-hoc din audienta. Programul sau a inclus trickuri Lazy Wheelie, Wheelie Over Bar, Stoppie 180 Jump pe o motocicleta MZ 250 si doua Triumph-uri special modificate pentru cascadorii. Baschetbalistii de la Lords of Gravity, invitatii speciali ai ATBS, au sustinut un maraton acrobatic remarcabil prin tehnica de exceptie si aplombul coregrafiei, in aplauzele sutinute ale fanilor de pe margine. De un egal succes la public s-au bucurat momentele incitante de Sexy Car Wash, dar si nenumaratele concursuri cu premii si tombole desfasurate in incinta Pavilionului Central.
"Este singura ocazie din an in care consumatorul final reuseste sa se intalneasca cu producatorii pieselor masinii sale. Avem un public bun, pasionat, din ce in ce mai larg, care analizeaza cu un real entuziasm noutatile noastre", a declarat Gabriel Zane, Director Marketing AD Auto Total.