Flix, furnizorul global de călătorii cu autocarul, anunță lansarea pe piața din India. Compania travel-tech își propune să aducă un plus pentru piața locală de transport cu autocarul, prin implementarea unui model de afaceri care are la bază digitalizarea, siguranță rutieră și sustenabilitatea. Primele curse încep pe 6 februarie, conectând 46 de orașe cu Delhi. FlixBus va opera 200 de conexiuni zilnice în colaborare cu cinci parteneri locali.
Cu o piață estimată la 30 de miliarde de euro, India este a doua cea mai mare piață de transport cu autocarul din lume, cu un potențial uriaș de dezvoltare și de modernizare. De asemenea, rezervările online pentru călătoriile cu autocarul sunt în creștere, ceea ce face ca acesta să fie momentul potrivit pentru ca Flix să introducă propria platformă de călătorii.
Compania se va concentra pe implementarea unor standarde stricte de siguranță și pe valorificarea tehnologiei pentru a face transportul cât mai accesibil, un aspect crucial în contextul în care autocarul reprezintă prima opțiune de transport pentru milioane de călători.
“Prin aducerea serviciilor FlixBus în India, ne lansăm pe a doua cea mai mare piață de transport cu autocarul din lume și ne extindem rețeaua în Asia de Sud, la numai patru luni după ce am început operațiunile în Chile,” precizează André Schwämmlein, co-fondator și CEO al Flix. Compania va pune un accent deosebit pe siguranța rutieră, astfel că în India autocarele din flota Flix au o vechime de cel mult trei ani și sunt echipate cu numeroase sisteme de asistare a șoferilor.