Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kögel a livrat la H.Essers 210 semiremorci Cargo Rail cu echipament RoRo

Acestea sunt destinate transportului intermodal si echipate cu sasiu ranforsat care integreaza muchii de prindere si cu axe speciale pentru calea ferata, ce pot fi incarcate pe cele mai comune vagoane de tip c, d, e, f, g si h, dar pot fi folosite si pe sosea, avand certificate DIN EN 12642 Code XL, si pe trenurile expres, la viteze de pana la 140 km/h.
Semiremorcile au echipament optional RoRo cu bara diagonala ranforsata intre partea laterala si cadrul exterior, patru perechi de inele de ancorare cu forta de 12 t, semnalizare conform DIN EN 29367-2 s.a.
 

Perechea de inele de ancorare standard RoRo din fata a fost inlocuita de o alta pereche de inele RoRo pozitionate mai departe, pe stanga si dreapta, in sectiunea din fata a cadrului, iar perechea de inele standard RoRo din spate a fost inlocuita de o pereche de inele de ancorare pentru sarcini grele.
Podeaua a fost conceputa pentru a suporta 8 t pe axa stivuitorului, pe traversa spate este montata o placa de tranzitie din otel de 720 mm lungime, iar pentru ancorarea optima a marfurilor semiremorcile sunt echipate cu cadru exterior perforat din otel VarioFix, cu 13 perechi de inele de ancorare, fiecare cu forta de 2 t. Peretele din fata a fost protejat de posibilele deteriorari printr-un panou din otel galvanizat cu grosime de 2 mm si inaltime de 1.250 mm. In plus, un alt panou de 5 mm grosime si 500 mm inaltime, nituit in podea, ofera o ranforsare suplimentata pentru peretele fata. O consola laterala de 8 mm grosime, din otel, pe intreaga latime a vehiculului, precum si tampoanele spate completeaza echiparile care sporesc rezistenta la impact a semiremorcilor, iar pentru protectie impotriva furturilor prelata are dispozitiv antivandalism ce include cabluri din otel integrate in prelata.

Articole similare

Ad