Conform datelor DRPCIV, in primul semestru din 2017 au fost inmatriculate pentru prima data in Romania 1.927 de semiremorci noi si 2.759 rulate, iar 4.522 au fost reinmatriculate. Iar conform calculelor noastre, care adauga la categoria semiremorcilor noi si pe cele care apar ca rulate la prima inmatriculare in Romania, dar au data primei inmatriculari cu cel mult trei luni mai devreme decat cea a inmatricularii la noi in tara, este vorba de 2.108 semiremorci noi. Asadar, si la semiremorci, nu doar la camioane de peste 16 t, se remarca o scadere fata de 2016, cand au fost 2.121, 3.501, 3.681, respectiv 2.391 de unitati.
Liderul de piata, Schmitz, a vandut 941 de unitati, fata de 1.028 in primul semestru din 2016. El a fost urmat de Krone, cu 587, fata de 847, Kögel (119/168), Wielton (87/74), Schwarzmüller (81/40), Berger (58/18), Mega (50/29), Spitzer (21/9), Schrader (10/11), Broshuis, Grapar si OKT Trailer (cate opt), Kassbohrer, Kraker, Magyar si OMEPS (cate sapte), Meiller, Sommer si Stas (cate sase), Benalu, Faymonville, Feldbinder, Meusburger si Sara (cate cinci), Lamberet, Maxtrailer, UMM si Zaslaw (cate patru), Ardor, Metal Vuraic, Nooteboom, OMSP Macola si Stokota (cate trei), Astra Rail, Lag, Langendorf, Oztreyler si Pezzaioli (cate doua), si BB-TRAILER, BC-LDS, Eurobody, FGM, FINKL, HRD, JUZJADE Kadatec, Pacton, Talson si Turbos Hoet (cate una).
Mai multe detalii despre vanzarile de vehicule comerciale din primul semestru al lui 2017 puteti citi in numarul din august al revistei Tranzit.