Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Perspective privind transportul aerian de mărfuri: Cererea crescută, combinată cu o capacitate limitată, conduce la stabilizarea tarifelor de pe piață

În 2024, se așteaptă ca petrolul să joace un rol important în transportul aerian de marfă din America de Nord. Conflictele în curs de desfășurare din Orientul Mijlociu și Ucraina ar putea amenința să trimită prețul petrolului la cote mai mari și să crească cheltuielile. Exportul de petrol din Orientul Mijlociu, împreună cu o inflație mai mare în SUA, are potențialul de a avea un impact asupra economiei americane, având în vedere că exportul de petrol servește drept factor de legătură între economiile celor două regiuni.

Atunci când se analizează rapoartele privind indicele de consum pe termen lung, condițiile de afaceri preconizate prezintă modificări minore. Acest lucru indică faptul că consumatorii consideră că actuala înrăutățire a condițiilor economice nu va mai continua mult timp. Pe măsură ce consumatorii cheltuiesc mai mulți bani în acest an, am putea vedea cum stocurile încep să se diminueze anul viitor, iar pe măsură ce companiile încep să exploreze soluții de nearshoring în țări precum Mexic, ar putea exista o creștere a cererii și a volumului de transport aerian de marfă din America de Nord în 2024.

Proiecțiile macroeconomice globale indică o perspectivă mixtă în 2024. Proiecțiile indică o creștere mai mică a PIB-ului comparativ cu 2023, cu o revenire treptată în a doua jumătate a anului 2024, după un început mai lent. În schimb, se preconizează că exporturile reale, vor crește semnificativ față de ritmul mai lent din 2023, pe măsură ce piețele și industria prelucrătoare continuă să se redreseze la nivel mondial.

Capacitatea mondială și-a revenit pe deplin peste nivelurile din 2019 și ar putea înregistra o ușoară contracție în prima jumătate a anului 2024, dar ar trebui să rămână relativ stabilă. Cererea de transport aerian de mărfuri ar trebui să înregistreze o redresare puternică după un an dificil în 2023, Accenture Cargo preconizând o creștere de 4,7 % de la an la an în 2024, fără a atinge nivelurile cererii din 2022, dar prezentând o creștere mai puternică pe unele dintre rutele transpacifice puternic afectate, pe lângă creșterea puternică a transportului maritim intra-APAC. Redresarea cererii globale și creșterea mai lină a capacității ar trebui să mențină tarifele de pe piață relativ stabile. Tarifele vor rămâne probabil scăzute în primele nouă luni ale anului 2024, cu un potențial de creștere și o revenire la adevăratul sezon de vârf al transportului maritim în trimestrul al patrulea. Cu toate acestea, perturbările globale în curs de desfășurare, cum ar fi conflictele dintre Israel-Hamas și Ucraina, ar putea crea volatilitate în ceea ce privește prețurile petrolului și, la rândul lor, ratele de piață, pe măsură ce anul avansează.

Articole similare

Ad