Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DB Schenker își extinde serviciile de transport aerian pe piața din România

  • Foto: DB Schenker

DB Schenker România, lider al pieței naționale de logistică și transporturi și unul dintre principalii furnizori de servicii aeriene generale, expres și speciale din țară, își propune să optimizeze operațiunile de zbor și serviciile complementare pentru transportul aerian în 2024. Astfel, compania a făcut un pas înainte investind într-un vehicul cargo 100% electric pentru transferul mărfurilor pe ruta Otopeni-București.

DB Schenker a raportat o extindere considerabilă a portofoliului său de clienți și a serviciilor de transport aerian în România în ultimii ani. Cu birouri în aeroporturile Otopeni și Oradea, și cu platforma digitală connect pentru rezervare și monitorizare a transporturilor, compania și-a îmbunătățit serviciile și experiența clienților, consolidându-și prezența strategică pe piața românească.

Recent, DB Schenker a achiziționat un vehicul ID.Buzz de la Volkswagen pentru a facilita transbordarea și livrarea door-to-door a mărfurilor pe ruta Aeroportul Internațional Henri Coandă – București pentru un client deosebit de important din portofoliul său aerian. 

„În calitate de furnizor de servicii și soluții logistice integrate, avem capacitatea de a le oferi clienților noștri servicii de transport aerian end-to-end. De aceea, pe lângă conexiunile aeriene zilnice, zboruri expres sau chartere, o parte semnificativă dintre operațiunile de zbor pe care le efectuăm anual este reprezentată de soluțiile door-to-door.”,

a precizat Vlad Feneșan, Area Head of Airfreight, DB Schenker in HU, BG, RO, GR.

Potrivit reprezentantului DB Schenker, în ultimii ani, compania a înregistrat o creștere semnificativă a cererii pentru produsele aeriene. În acest an, divizia de Transport Aerian se va axa pe dezvoltarea capacității, a ofertei și, implicit, a portofoliului de clienți.

„Am decis să ne extindem flota proprie din București cu un vehicul electric nou, ultramodern, care răspunde integral nevoilor de eficiență, mobilitate urbană și sustenabilitate pe care le împărtășim cu clientul nostru. Este o investiție care ne permite să îmbunătățim calitatea la nivelul segmentului rutier (first/last-mile) din cadrul transportului aerian integrat.”,

a adăugat Vlad Feneșan.

Articole similare

Ad